-
Kampaň Národního muzea. Propadák?
10. března 2012Redakce Markethingu se vydala do ulic pražského centra a 100 jeho obyvatel podrobila několika otázkám týkajícím...
-
Musíme stvořit nové univerzum, abychom zasáhli zákazníka?
9. března 2012Jak vytvořit sdělení, kterého si náš zákazník všimne? To není zase takový problém, můžete si říci....
-
Hokejové Budějovice lákají na play-off kampaní „To bude MASO!“
8. března 2012V nepříliš pestrém světě marketingových akcí českých sportovních klubů se zdá, že se začíná blýskat na lepší...
-
Magazín Jalouse prozrazuje strategii virálu a slaví úspěch
7. března 2012Prozradit myšlenku virálního spotu a mít s tím u cílové skupiny úspěch? To se povedlo francouzskému módnímu...
-
Sexsquare?
6. března 2012Velmi neortodoxní využití QR kódů představila americká nezisková organizace Planned Parenthood of the Great Northwest (PPGNW)....
-
Sexy liga byla málo sexy
4. března 2012V sobotu 25. února se v pražské Tipsport areně konal první turnaj projektu SEXY LIGA. Organizátoři slibovali velkolepou...
-
Mnoho povyku pro pár hlásek aneb Revoluce u Hyundai(e)
2. března 2012Značka Hyundai se u nás již oficiálně nevyslovuje „hjundaj“, ale „hjondé“. Na první poslech možná může...
-
Adolf Hitler propaguje šampon Biomen
28. února 2012Úterní večer, žižkovský bar. Zábava je v plném proudu a jeden z mých kamarádů, pro upřesnění...
-
Jak vznikla jména známých značek
26. února 2012Při budování značky hraje základní roli její název a logo. Způsoby tvorby jména mohou být různé...
-
Co stojí za virálem Debilní kecy holek?
19. února 2012Během minulých dnů obletělo internet virální video Debilní kecy holek – série hlášek a miniscének, které...
-
Going viral: Případ žirafího chleba
16. února 2012Není tomu dlouho, co se po Facebookových zdech jako hurikán prohnala fotka úžasné odpovědi z oddělení...
-
Alfred Dunhill – koncentrace zromantizovaného „britství“
15. února 2012Na druhém konci „rukávu“ jsme dnes díky Eurotunelu za okamžik a Jeremy Clarksonovi se ho podařilo...
-
Levá a pravá hemisféra v marketingových komunikacích
13. února 2012Ve svém manifestu z roku 1949, kterým zahájil skvělé a krátké období „tvůrčí revoluce“ v reklamě,...