Výzkumy
Titulek není abstrakt na vědeckou konferenci a musí zaujmout, shodují se odborníci na komunikaci vědy
Proč lidi fascinují zvířátka a černé díry, ale jinak je pro ně fyzika spíše neatraktivní? Proč...
-
Lanny Smoot představuje HoloTile – první všesměrová, modulární, rozšiřitelná podlaha pro více osob na světě.
5. února 2024HoloTile je ve světě VR technologií velkým skokem kupředu. Tradiční VR systémy často omezují fyzický pohyb....
-
Tajemství šatníků: Jak nakupují módu starší generace?
12. srpna 2023Jaký vztah mají starší generace v České republice k módě? Jaké je jejich nákupní chování a jaké faktory...
-
Srozumitelný překlad na jedno kliknutí: TAP2U představuje efektivnější komunikaci
14. prosince 2022V úterý 6. prosince se na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy konala tisková konference, na níž byl...
-
FSV UK X CIRAA: Manuál komunikace udržitelnosti bez greenwashingu
17. července 2022Komunikace udržitelnosti má celou řadu nástrah, do kterých se mohou firmy snadno dostat. Zorientovat se správě...
-
Růžová daň: opravdu ženy platí vyšší ceny než muži?
4. května 2022Slyšeli jste někdy o růžové dani (pink tax)? Nejedná se o reálnou daň, ale o diskriminační...
-
Hranice influencerství: 3pe kodex radí, jak si je nastavit
3. září 2021Virtuální profily mají na sledující větší vliv, než si myslíme. Někteří lidé berou dokonalé životy ze...
-
Rozpolcená Amerika – Sever proti Jihu 2.0?
14. ledna 2019Amerika nebyla od dob Občanské války tak rozpolcená jako dnes. Zvenku to vypadá, že sociální média...
-
Od fíčury po kreáč: krátké pojednání o slangu marketérů
12. října 2018V Analyticsech jsme si sice nevysledovali, že mluvíme jako čuňata, ale víme to moc dobře. Microsite,...
-
Výzkum studentů FSV UK ukazuje, že skrytou reklamu pozná jen jedno dítě z deseti
14. května 2018Youtube, Facebook, Instagram a další sociální sítě představují pro dnešní teenagery bezpochyby jeden z nejčastějších způsobů...
-
Porozuměj datům, porozumíš zákazníkům — Big Data 2018
4. dubna 2018Umělá inteligence, strojové učení, velká data. Výrazy, které se začnou v korporacích objevovat víc a víc....
-
Proč (ne)věřit politickým průzkumům?
27. ledna 2018Češi právě rozhodují v teprve druhé přímé volbě o novém prezidentovi. Předvolební průzkumy přitom hlásí vyrovnaný...
-
Efekt ukotvení: Proč jsou slevy pro náš mozek tak neodolatelné?
29. října 2017„Na mě reklama nezabírá, já se rozhoduju vždycky racionálně a podle sebe.“ To si říká kdekdo,...