Jsme spolek studentů, absolventů a přednášejících na oboru
Marketingová komunikace a public relations na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy.
Náš web vám přináší aktuální události v oboru, nejnovější výzkumy, publikace a vlastní komentáře. Chceme se stát názorovými lídry v oboru, kteří dokáží určovat nové trendy, znají minulost a umějí propojit teorii s praxí.
Texty procházejí ediční radou. Všichni, kdo se na tvorbě webu a textů podílejí, pracují dobrovolně a bez nároku na honorář.
Kontakt: redakce@markething.cz
Šéfredaktor
- Filip Thein (filip.thein@markething.cz)
Odborní garanti
- PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.
- Mgr. David Klimeš, Ph.D.
- doc. PhDr. Jan Halada, CSc.
Mediální partnerství
- Michal Vokoun (michal.vokoun@markething.cz)
Finance
- Filip Thein
Editoři
- Karolína Hájková
- Karolína Kubů
- Jiří Komárek
Grafika
- Oleksandra Tsyhannyk
Event tým
- Karina Rejchrtová (Event Director)
- Tereza Malečová (Event Director)
- Karolína Krupauerová
- Františka Rohlíčková
- Kristýna Kozeleková
- Jan Trpkoš
- Kristýna Hofmanová
- Zuzana Kořánková
Korektura
- Karolína Kubů
- Zuzana Jechová
- Tereza Navrátilová
- Alžběta Hamrová
- Hana Křivková
Social tým
- Martin Stanislav (Social media director)
- Angelika Šimlová
- Karolína Ševčíková
- Hana Křivková
- Tereza Dejmková
- Michaela Konopásková
- Jaromír Astl
- Kristýna Reitermanová
- Anna Szewieczková
- Alžběta Bialiková
MARKETHINGOVÉ DESATERO
- MThing je server sdružující studenty, absolventy a pedagogy MKPR FSV UK.
- MThing je neziskový projekt založený na dobrovolné práci a nadšení bez nároku na honorář.
- MThing si zakládá na publikování odborných a ověřených informací.
- MThing se zaměřuje na informování, vzdělávání a popularizaci v oblasti marketingu a PR.
- MThing je nezávislé médium nepublikující obsah za komerčním účelem.
- MThing se chce stát respektovaným názorovým lídrem v oboru.
- MThing vychází z akademické tradice UK.
- MThing vytváří odbornou komunitu a platformu pro diskuzi.
- MThing se snaží o kontinuální rozvoj přenositelný na další generace studentů.
- PhDr. Pavel Dolanský, marketingový evangelista: „Je lepší být cokoliv, jen ne nudný.“
Poděkování
Projekt je financován za přispění Akademického senátu FSV UK v rámci programu Studentské peníze.