Markething.czMarkething

menu

zavřít

O nás

markething-fulllogo

 

Jsme spolek studentů, absolventů a přednášejících na oboru
Marketingová komunikace a public relations na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy.

FSVTEMP-531-version1-logotyp_fsv_uk_cz_cb

Náš web vám přináší aktuální události v oboru, nejnovější výzkumy, publikace a vlastní komentáře. Chceme se stát názorovými lídry v oboru, kteří dokáží určovat nové trendy, znají minulost a umějí propojit teorii s praxí.

 

Texty procházejí ediční radou. Všichni, kdo se na tvorbě webu a textů podílejí, pracují dobrovolně a bez nároku na honorář.

 

Kontakt: redakce@markething.cz

 

Výroční zpráva 2019

Výroční zpráva 2020

 

Šéfredaktor

  • Filip Thein (filip.thein@markething.cz)

 

Odborní garanti

 

Mediální partnerství

 

Finance

  • Veronika Koníčková

 

Editoři

  • Martin Honc
  • Jan Vohralík
  • Adam Kilberger
  • Martin Kostelecký
  • Martin Pavlovič
  • Karolína Kubů

 

Grafika

  • Šimon Vocásek

 

Event tým

  • Karina Rejchrtová (Event Director)
  • Tereza Malečová (Event Director)
  • Karolína Krupauerová
  • Františka Rohlíčková
  • Kristýna Kozeleková
  • Šimon Vocásek
  • Zuzana Tokarčíková
  • Jakub Zuza
  • Natálie Gočíková
  • Martin Kostelecký
  • Jan Trpkoš
  • Kristýna Hofmanová
  • Zuzana Kořánková

 

Korektura

  • Kristýna Kalousová
  • Dominika Kwasková
  • Anastasia Čepelova
  • Karolína Kubů
  • Zuzana Jechová
  • Tereza Navrátilová

 

Social tým

  • Michaela Konopásková (Social media director)
  • Zuzana Jechová
  • Angelika Šimlová
  • Karolína Ševčíková
  • Martin Stanislav
  • Hana Křivková
  • Tereza Dejmková

 

MARKETHINGOVÉ DESATERO

  1. MThing je server sdružující studenty, absolventy a pedagogy MKPR FSV UK.
  2. MThing je neziskový projekt založený na dobrovolné práci a nadšení bez nároku na honorář.
  3. MThing si zakládá na publikování odborných a ověřených informací.
  4. MThing se zaměřuje na informování, vzdělávání a popularizaci v oblasti marketingu a PR.
  5. MThing je nezávislé médium nepublikující obsah za komerčním účelem.
  6. MThing se chce stát respektovaným názorovým lídrem v oboru.
  7. MThing vychází z akademické tradice UK.
  8. MThing vytváří odbornou komunitu a platformu pro diskuzi.
  9. MThing se snaží o kontinuální rozvoj přenositelný na další generace studentů.
  10. PhDr. Pavel Dolanský, marketingový evangelista: „Je lepší být cokoliv, jen ne nudný.“

 

Poděkování

Projekt je financován za přispění Akademického senátu FSV UK v rámci programu Studentské peníze.

SP_sk-AS-fsv-uk