Rozhovory
Steven Mehringer: AI a technologie mne děsí i fascinují zároveň
Budoucnost mezilidských vztahů, dopad umělé inteligence na bezpečnost práce, její role v médiích, politických kampaních, a...
-
Ondřej Běnek: Chceme vytvořit univerzální aplikaci pro vedoucí
16. dubna 2024Člověk, který ulehčuje práci vedoucím a vzdělavatelům po celé republice. I tak by se dal popsat...
-
Kulatý stůl: Umělá inteligence – pro komunikační profese spíš příležitost než hrozba
1. prosince 2023Tři skupiny komunikačních profesí a studenti. Hlavní téma: vezme nebo ušetří nám AI práci? Praktici z reklamních...
-
Dá se ještě influencer marketing dělat originálně? Vyzpovídali jsme Aktin x Vilgain influencer marketing specialistku Kláru Machálkovou.
6. září 2023Influencer marketing používá ve své komunikaci mnoho značek. Slevovým kódům a soutěžím se na sociálních sítích...
-
ESG je vyjednávání o působení firem ve společnosti: Rozhovor s přední profesorkou komunikace Gangou Dhanesh
14. dubna 2023FOR ENGLISH VERSION SCROLL DOWN V tomto exkluzivním rozhovoru sedíme v Dubaji s renomovanou profesorkou komunikace...
-
Denisa Hejlová po 12 letech předává vedení katedry MKPR
1. února 2023Docentka Denisa Hejlová po dvanácti letech mění křeslo a přesouvá se z pozice vedoucí Katedry marketingové komunikace...
-
Ekologické od kolébky až po hrob. Má před sebou ekodesign zářnou budoucnost?
30. ledna 2023Evropská unie v připravované legislativě o ekodesignu vyžaduje zohledňování environmentálních aspektů produktů v celém jejich životním cyklu. Pokud...
-
Rozhovor: „Nezájem a nuda jsou tím nejhorším, co se může značce stát“ říká zakladatel Footshopu
7. ledna 2023Na pražském Mánesu nedávno oslavil jedenácté výročí lovebrand Footshop. Na výstavě však kromě bot mohli návštěvníci...
-
Jana Vainerová: Uvedení zcela nové kategorie nápojů na trh chce svůj čas
27. září 2022V rámci spolupráce s akcí NEkonference jsme vyzpovídali brand manažerku Plzeňského Prazdroje, Janu Vainerovou, která stojí...
-
Mike Bubeníček: Kreativní agentury mají být průkopníky nových technologií
11. června 2022V březnu se novým ředitelem kreativní agentury Etnetera Motion stal Michal Bubeníček. Do nové pozice nastoupil...
-
Ústí vizuální identity
4. března 2022Ústí nad Labem bylo a stále zůstává specifickým územím České republiky s mnoha politickými, demografickými a...
-
Aktivista Kryštof Stupka: Dostávám se do mainstreamu a s tím přichází velká zodpovědnost
3. prosince 2021Kryštof Stupka je mladý český aktivista, který se zaměřuje převážně na témata týkající se LGBTQ+ komunity....
-
Piero Sestak: Neděláme “marketing pro markeťáky.” Společně nabízíme smysluplná řešení, která podpoří business našich klientů
22. září 2021V roce 2015 spoluzaložil kreativní digitální agenturu Story TLRS, která se za pět let rozrostla do komunikační...