-
Adolf Hitler propaguje šampon Biomen
28. února 2012Úterní večer, žižkovský bar. Zábava je v plném proudu a jeden z mých kamarádů, pro upřesnění...
-
Jak vznikla jména známých značek
26. února 2012Při budování značky hraje základní roli její název a logo. Způsoby tvorby jména mohou být různé...
-
Co stojí za virálem Debilní kecy holek?
19. února 2012Během minulých dnů obletělo internet virální video Debilní kecy holek – série hlášek a miniscének, které...
-
Going viral: Případ žirafího chleba
16. února 2012Není tomu dlouho, co se po Facebookových zdech jako hurikán prohnala fotka úžasné odpovědi z oddělení...
-
Alfred Dunhill – koncentrace zromantizovaného „britství“
15. února 2012Na druhém konci „rukávu“ jsme dnes díky Eurotunelu za okamžik a Jeremy Clarksonovi se ho podařilo...
-
Levá a pravá hemisféra v marketingových komunikacích
13. února 2012Ve svém manifestu z roku 1949, kterým zahájil skvělé a krátké období „tvůrčí revoluce“ v reklamě,...
-
Vliv přímé volby prezidenta na politický marketing
9. února 2012Včera večer čeští senátoři odsouhlasili ústavní změnu, která zavádí přímou volbu prezidenta. Nástupník Václava Klause, který...
-
Američané v Paříži. A Disneyland málem zkrachoval.
7. února 2012Ondřej Liška, student marketingové komunikace a PR na FSV UK, rozebírá, proč velkolepě plánovaný projekt evropského...
-
Marketing: Letos se nosí zelená. Ale ne zahnilá
25. ledna 2012Zelená je trendy, snaží se nás přesvědčovat environmentalisté, spotřebitelé – a už i marketéři. Komu z nich...
-
Jak oživíte luxusní brand? Pošlete na něj sprejery.
21. listopadu 2011Hermès si nechal módní doplňky nastříkat sprejerem. Tento tradiční luxusní dům zvolil strategii, která se mu dle...
-
V Austrálii zavedou cigarety bez log
21. listopadu 2011Austrálie se rozhodla zavést zákon, podle kterého budou krabičky na cigarety jedna jako druhá – žádné...
-
POP! Marketing!
19. listopadu 2011Rozšiřují se vám zorničky, oči máte otevřené dokořán, vidíte samé krásné věci, hraje tlumená hudba a...