

Reklama
Na jubilejním ročníku ADC Czech Creative Awards „padaly hlavy“
Art Directors Club letos již po třicáté ocenil ty nejlepší domácí reklamy během vyhlašování cen Czech...
-
Lékař není zdarma. Ve fiktivním e-shopu VZP ukazuje ceny zákroků
10. února 2023Zdraví je to nejdražší, co máme. Mnoho Čechů si ale neuvědomuje, kolik různé zákroky chránící naše...
-
Věk je jen číslo! Proč ageismus v reklamě přestává mít prostor
16. ledna 2023Trend věčného mládí dlouho určoval vnímání stáří ve společnosti. Jak být mladý duchem, zachovat si věčnou...
-
Když domov není bezpečný: Osvěta v oblasti domácího násilí je stále aktuální
7. prosince 2022S problematikou domácího násilí bojují v České republice kampaně veřejného i soukromého sektoru, důležitou roli mají...
-
Mike Bubeníček: Kreativní agentury mají být průkopníky nových technologií
11. června 2022V březnu se novým ředitelem kreativní agentury Etnetera Motion stal Michal Bubeníček. Do nové pozice nastoupil...
-
#vegan #plasticfree #eco: greenwashing a módní průmysl
21. dubna 2022Ačkoliv naší společnost už nějakou dobu sužuje kovidová pandemie a nově i válečný konflikt na Ukrajině,...
-
Super Bowl 2022: Co hrálo, když se zrovna nehrálo
17. února 2022Padesátý šestý ročník Super Bowl je u konce! Rams roznesli Bengals na kopytech a Halftime show...
-
Multikulturní Vánoce i mimozemské oslavy
23. prosince 2021Vánočním svátkům předchází několik týdnů příprav, které jsou kromě pečení cukroví a kupování dárků spojené s...
-
Čeština v reklamě: slovní hříčky, nebo reklamní hříšky?
17. května 2021Přijít s originální reklamou je čím dál těžší úkol. Český jazyk proto často představuje studnu nápadů,...
-
10 nejlepších českých vánočních reklam poslední dekády
24. prosince 2020Každý rok se už od září těšíme na ty samé vánoční jistoty – stromeček, cukroví, dárky...
-
Menstruace v marketingu: když se vám krámy nehodí do krámu
6. prosince 2020Menstruace. Zcela přirozený biologický proces, se kterým se potýká přibližně polovina světové populace, byl ještě donedávna...
-
Pandempatie vs #COVIDwashing
19. května 2020Značky dělají, co můžou, aby ani v koronakrizi neztratily přízeň kupujících, a bombardují nás empatickými sděleními....
-
Říkali nám, že jsme naivní, že takhle se tu byznys nedělá: John Erik a Tereza Salte o proměnách influencer marketingu
12. května 2020V podvečer se v prostorách Elite Hubu na nábřeží pražského Andělu setkávám s českou blogerkou a...