-
Filipíny v nové kampani nabízí zábavu a trochu toho plagiátorství
17. dubna 2012Filipíny se chtějí odlišit od ostatních destinací plných tropických pláži, potápěčských lokalit a koktejlů s paraplíčkem....
-
Petra Kvitová smečuje za UniCredit Bank
16. dubna 2012Hlavní tváří nové kampaně UniCredit Bank se stala současná světová tenisová trojka Petra Kvitová. Nebudou marketingové...
-
Titanic. 100 let na dně a stále vydělává!
15. dubna 2012Úchvatný příběh zkázy Titanicu umí slušně prodávat i po sto letech. Kulatého výročí nevyužil pouze režisér...
-
Kabelka, pero nebo noc v hotelu od jedné značky? Žádný problém!
14. dubna 2012Značka Armani provozuje restauraci, Salvatore Ferragamo vlastní hotel, Gucci vyrábí nábytek a Roberto Cavalli dokonce prodává...
-
Zlobí vaše dítě? Pošlete ho do práce!
13. dubna 2012Zlobí vaše dítě? Potřebujete vylepšit rodinný rozpočet? Vyberte mu jednu z mnoha pracovních příležitostí v databázi na serveru...
-
Sportovní marketing v digitální době – přednáška na FTVS UK
13. dubna 2012Server SportBiz.cz společně s agenturou Concept One pořádá 26. dubna od 17:00 na FTVS UK studentský...
-
Proč se nám ne/líbí požehnané logo Zoo Praha
12. dubna 2012Pražská zoo vstupuje do 81. sezóny s novým logem, které si nechala zpracovat newyorskou firmou Chermayeff &...
-
Fast food: fotka vs. realita?
10. dubna 2012Vidíte šťavnatá rajčata, vysoký steak a křupavou housku. Kdo by odolal! Jdete k pultu s rychlým...
-
Zájezdy za tragédiemi: Top 10. Je libo polopenzi či all inclusive?
5. dubna 2012Už se vám omrzely prosluněné pláže, lesk světových metropolí či výpravy za exotickou přírodou? Pak možná...
-
HOT OR NOT: Indická značka Cocaine provokuje vizuály
4. dubna 2012V minulém díle našeho pravidelného seriálu HOT OR NOT jsme se podívali na bolístky hanbatým reklamám pro...
-
Markething je naostro!
3. dubna 2012Dva měsíce a kousek běžel Markething v beta verzi, ladila se struktura webu, složení redakce, otázky dalšího...
-
Dolce & Gabbana překvapuje obrázky ze života italské rodiny
28. března 2012Kdo by i v nové kampani Dolce & Gabbana očekával vyhublé, sotva dospělé modelky, působící jako...
-
O salátech, ořezávátkách, bačkorách a moderní KDU-ČSL
26. března 2012Nejsme žádní saláti. Nejsme žádné bačkory. Nejsme konzervy ani suchaři, dokonce ani ořezávátka (či obřezávátka?). Tím...