

Média
„Nechceme druhého Ovčáčka” aneb Drsná kritika tiskové mluvčí Petra Pavla.
Specialistka na OSINT a sémantickou analýzu. Odpůrkyně dezinformací a autoritářského vlivu. Bývalá novinářka. V současné době...
-
Je televize mrtvá? Lineární televizní vysílání a jeho (ne)jistá budoucnost v éře streamovacích platforem
16. listopadu 2022Kdy jste se naposledy dívali na televizi? A tím nemyslíme Netflix, HBO Max, Disney +, Apple...
-
Tichá výpověď: Rezignace, nebo mentální zdraví prioritou?
21. října 2022Quiet quitting je jeden z největších TikTok trendů za rok 2022. Mladí lidé pod hashtagem #quietquitting...
-
Autenticita v online prostředí: prosadí aplikace BeReal zdravější přístup k sociálním sítím?
27. května 2022Stále populárnější aplikace BeReal cílí na autenticitu, která u jiných sociálních sítí chybí. Bude jí to...
-
Netflixové trendy: jaký vliv mají seriály na nákupní chování?
12. května 2022Není žádnou novinkou, že mnohé trendy udává televize a v posledních letech též streamovací platformy. Do...
-
Hrané podcasty – žhavá novinka, nebo jen obměna rozhlasových her?
30. dubna 2022V dnešní době existuje již celá řada podcastů různých témat i forem. Zpravodajské podcasty, lifestylové podcasty,...
-
Jak písmeno Z hýbe světem
25. března 2022Písmeno „Z” jako symbol ruské agrese na Ukrajině. Nejprve bylo spatřeno na vojenských vozidlech ruské armády,...
-
Co studenty zajímá o ruské propagandě
5. března 2022Markething.cz vám přináší top 10 otázek k ruské propagandě, které zazněly v debatě se studenty Univerzity Karlovy na...
-
ČR v předsednictví Rady EU – opět to Evropě „osladíme“?!
3. února 2022Po více jak 13 letech Česko opět dostává do rukou pomyslné žezlo a od letošního července...
-
Je OK nebýt OK: youtubeři otevírají téma duševního zdraví
1. ledna 2022Psychické problémy se poslední dobou skloňují ve všech pádech, a to především díky koronaviru. Stále je...
-
Hořké Vánoce pro Chanel? Módní dům čelí obvinění z podvodu
19. prosince 2021Koupili byste si adventní kalendář za 20 000 Kč? Značka Chanel si pro své fanoušky jeden...
-
Facebook je mrtev, ať žije Meta
1. listopadu 2021Facebook, resp. holdingová společnost stejného jména Facebook, Inc., změnila své jméno na Meta (resp. na Meta...
-
Piero Sestak: Neděláme “marketing pro markeťáky.” Společně nabízíme smysluplná řešení, která podpoří business našich klientů
22. září 2021V roce 2015 spoluzaložil kreativní digitální agenturu Story TLRS, která se za pět let rozrostla do komunikační...