Connect with us

Marketing

S Jágrem v reklamě se roztrhl pytel

Jaromír Jágr. Ikona světového hokeje a legenda toho českého. Navíc v poslední době žádaný reklamní artikl. Už jen vysokoškolský titul před jménem a z Jágra by byl naprosto exkluzivní kandidát na prezidenta. Čím to je, že zrovna on je takovou personou, zatímco například Dominik Hašek, hokejista podobného formátu, o reklamu nezavadí? Možná jeho mluva, vystupování a přístup k lidem z něho dělají takového našeho českého Jardu Jágra od Kladna, kterého máme všichni rádi. Na úvod se omlouvám těm, kterým bude nepříjemné, že budu Jaromíru Jágrovi tykat a oslovovat ho občas Jarda, ale vzhledem k tomu, že on si se všemi novináři tyká, nevidím důvod, proč mu netykat nazpátek.

Jaromír Jágr není v reklamní branži žádným nováčkem. V reklamních spotech se totiž objevuje již od dob svého působení v Pittsburghu. Doslova legendární se stala reklama na dvoumetrové žvýkačky, svoje jméno však Jágr propůjčil i Bingu televize Nova, jízdním kolům Olpran nebo přípravku pro výživu kloubů Gelactiv. Služeb Jaromíra využil pro svou kampaň i deník Sport. Největším Jágrovým reklamním zadavatelem je však společnost Sazka, se kterou loni uzavřel smlouvu na tři roky. Bude propagovat Sazku v reklamních spotech v televizi, rádiu i na outdoorové reklamě a na oplátku tím získal sponzoring pro svůj kladenský hokejový klub. A jak se zdá, Jágr přinesl Sazce štěstí – dokázal v souboji o sázkový monopol naprosto zastínit Leoše Mareše ve službách Tipsportu. Sazka v posledních měsících vykazuje slušnou tržbu a opětovný příliv sázejících.

Jágr v reklamním spotu Sazky

Jágr je v kurzu

Poslední kampaň, ve které Jágr nyní účinkuje, je pro společnost Reebok. Jarda se na nás v posledních dnech usmívá ze citylightů, oblečen do nové kolekce oblečení a bot – a vypadá skvěle. (Ačkoliv na jedné z fotografií mu tričko dělá lidově řečeno pupek, což působí trochu komicky.) V jednom ze spotů Sazky se Jágr dušuje: „Než začnu hrát za nějaký tým, musím si být jistý, že se na něj mohu spolehnout. Hraju se Sazkou, protože jí věřím.“ Je tedy dost pravděpodobné, že věří i Reeboku. Sazku navíc v minulém roce všichni pasovali na upadající firmu. Jágr přišel, viděl, zviditelnil a Sazka slaví úspěchy. Uvidíme, jaké ovoce přinese Reeboku. Možná Jarda opravdu nosí firmám štěstí, a až se to rozkřikne, může se stát, že se na nás bude „česká šedesátosmička“ usmívat i z toaletního papíru. Navíc se pomalu blíží volby a občanští demokraté budou potřebovat podporu i tentokrát. Nemusíme se tedy obávat, že by o Jaromíra Jágra byla v roce 2012 nouze.

(zdroj: www.pavlinajarosova.com)

Zdroj náhledového obrázku: www.sport.ihned.cz

Jak citovat tento článek?

ADAMEC, Přemek. S Jágrem v reklamě se roztrhl pytel.  Markething.cz [online]. [cit. 2012-03-22]. Dostupné z: http://www.markething.cz/s-jagrem-v-reklame-se-roztrhl-pytel

Continue Reading

Student 2. ročníku Žurnalistiky na FSV UK. Zajímá se o politiku, historii, market(h)ing, sport, elektronickou hudbu a jeho adrenalinovou láskou je paintball.

More in Marketing

To Top