-
HOT OR NOT: Indická značka Cocaine provokuje vizuály
4. dubna 2012V minulém díle našeho pravidelného seriálu HOT OR NOT jsme se podívali na bolístky hanbatým reklamám pro...
-
Markething je naostro!
3. dubna 2012Dva měsíce a kousek běžel Markething v beta verzi, ladila se struktura webu, složení redakce, otázky dalšího...
-
Dolce & Gabbana překvapuje obrázky ze života italské rodiny
28. března 2012Kdo by i v nové kampani Dolce & Gabbana očekával vyhublé, sotva dospělé modelky, působící jako...
-
O salátech, ořezávátkách, bačkorách a moderní KDU-ČSL
26. března 2012Nejsme žádní saláti. Nejsme žádné bačkory. Nejsme konzervy ani suchaři, dokonce ani ořezávátka (či obřezávátka?). Tím...
-
S Jágrem v reklamě se roztrhl pytel
22. března 2012Jaromír Jágr. Ikona světového hokeje a legenda toho českého. Navíc v poslední době žádaný reklamní artikl. Už...
-
HOT OR NOT: Nestydaté nakupování v butiku Second Chance
21. března 2012Milí čtenáři, připravili jsme si pro vás pravidelnou sérii článků s názvem HOT OR NOT. Mnoho z vás...
-
Milka příliš jemná a příliš troufalá
19. března 2012Každý, kdo se v nedávných dnech pohyboval hromadnou dopravou po Praze, si jistě všimnul staronové outdoorové kampaně...
-
Miuccia Prada naplnila svou podzimní kolekci pro rok 2012 elegantní mužností
17. března 2012Pokud necháváte šít trička na Taiwanu, můžete se domluvit s hvězdou bizarního seriálu z provenience lokální...
-
Celý svět se bude dívat na The Hunger Games. Vy také?
13. března 2012Nejočekávanějším filmem letošního roku není překvapivě třetí díl Batmana ani druhá část posledního dílu Twilight ságy,...
-
Bageterie Boulevard chápe: i marketing se dá bagetelizovat
12. března 2012Síť bageterií francouzského stylu Bageterie Boulevard, jejíž pobočky se po Praze stále rozrůstají, se stala „hrdým...
-
Kampaň Národního muzea. Propadák?
10. března 2012Redakce Markethingu se vydala do ulic pražského centra a 100 jeho obyvatel podrobila několika otázkám týkajícím...
-
Musíme stvořit nové univerzum, abychom zasáhli zákazníka?
9. března 2012Jak vytvořit sdělení, kterého si náš zákazník všimne? To není zase takový problém, můžete si říci....
-
Hokejové Budějovice lákají na play-off kampaní „To bude MASO!“
8. března 2012V nepříliš pestrém světě marketingových akcí českých sportovních klubů se zdá, že se začíná blýskat na lepší...