-
HOT OR NOT: Nestydaté nakupování v butiku Second Chance
21. března 2012Milí čtenáři, připravili jsme si pro vás pravidelnou sérii článků s názvem HOT OR NOT. Mnoho z vás...
-
Milka příliš jemná a příliš troufalá
19. března 2012Každý, kdo se v nedávných dnech pohyboval hromadnou dopravou po Praze, si jistě všimnul staronové outdoorové kampaně...
-
Miuccia Prada naplnila svou podzimní kolekci pro rok 2012 elegantní mužností
17. března 2012Pokud necháváte šít trička na Taiwanu, můžete se domluvit s hvězdou bizarního seriálu z provenience lokální...
-
Celý svět se bude dívat na The Hunger Games. Vy také?
13. března 2012Nejočekávanějším filmem letošního roku není překvapivě třetí díl Batmana ani druhá část posledního dílu Twilight ságy,...
-
Bageterie Boulevard chápe: i marketing se dá bagetelizovat
12. března 2012Síť bageterií francouzského stylu Bageterie Boulevard, jejíž pobočky se po Praze stále rozrůstají, se stala „hrdým...
-
Kampaň Národního muzea. Propadák?
10. března 2012Redakce Markethingu se vydala do ulic pražského centra a 100 jeho obyvatel podrobila několika otázkám týkajícím...
-
Musíme stvořit nové univerzum, abychom zasáhli zákazníka?
9. března 2012Jak vytvořit sdělení, kterého si náš zákazník všimne? To není zase takový problém, můžete si říci....
-
Hokejové Budějovice lákají na play-off kampaní „To bude MASO!“
8. března 2012V nepříliš pestrém světě marketingových akcí českých sportovních klubů se zdá, že se začíná blýskat na lepší...
-
Magazín Jalouse prozrazuje strategii virálu a slaví úspěch
7. března 2012Prozradit myšlenku virálního spotu a mít s tím u cílové skupiny úspěch? To se povedlo francouzskému módnímu...
-
Sexsquare?
6. března 2012Velmi neortodoxní využití QR kódů představila americká nezisková organizace Planned Parenthood of the Great Northwest (PPGNW)....
-
Sexy liga byla málo sexy
4. března 2012V sobotu 25. února se v pražské Tipsport areně konal první turnaj projektu SEXY LIGA. Organizátoři slibovali velkolepou...
-
Mnoho povyku pro pár hlásek aneb Revoluce u Hyundai(e)
2. března 2012Značka Hyundai se u nás již oficiálně nevyslovuje „hjundaj“, ale „hjondé“. Na první poslech možná může...
-
Adolf Hitler propaguje šampon Biomen
28. února 2012Úterní večer, žižkovský bar. Zábava je v plném proudu a jeden z mých kamarádů, pro upřesnění...