Connect with us

Komunikace

Miuccia Prada naplnila svou podzimní kolekci pro rok 2012 elegantní mužností

Pokud necháváte šít trička na Taiwanu, můžete se domluvit s hvězdou bizarního seriálu z provenience lokální komerční televize, aby se objevila na vašich plakátech a rozjuchaně se nakroutila před objektivem. Pak jen doufáte, že ji bulvární plátek nenachytá v objetí popové hvězdy a v zajetí alkoholu. Pokud jste Miuccia Prada, pozvete elitu zlatého plátna do Milána, aby na sobě předvedla vaši novou kolekci. Rozdíl je, myslím, zřejmý.

 

V polovině ledna letošního roku představila italská oděvní značka Prada svou podzimní kolekci pro gentlemany. Manekýni kráčeli po masivním červeném koberci a celé kulisy dosáhly monumentálních rozměrů. Navíc do sebe po celý průběh přehlídky vše zapadalo s naprostou přesností, což je ovšem nepřehlédnutelný rukopis italské císařovny módy madam Miuccie Prady. I lidé, kteří měli tu čest s ní spolupracovat, tvrdí, že je až dokonale přesná, naprosto puntičkářská a odhodlaná dohlédnout na každý, sebemenší detail. Čím ale byla lednová prezentace jiná než ty předešlé?

 

Když celebrity marketing, tak s pompou

To, co bylo k vidění v hlavním městě Lombardie večer 15. ledna 2012, by asi málokdo předpokládal. Po prvních několika chlapcích (v kontrastu s ostatními manekýny, kteří se měli dostat toho večera na řadu, je s prominutím opravdu musím nazvat chlapci) se na předváděcí ploše objevil Adrien Brody, po něm legendární Willem Dafoe. To ale neměl být zdaleka konec.

Willem Dafoe

Adrien Brody

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Podzimní modely spojovaly klasické střihy s moderními prvky a madam Prada nepochybně správně usoudila, že krásné dvouřadé kabáty nejlépe vyniknou na osobách, které by leckdo nazval opravdovými muži, kteří už viděli spoustu jar. Proto se i mezi manekýny z povolání objevili persóny jako například Ben Shaw, který svůj pomyslný vrchol zažíval někdy před patnácti lety. Vraťme se ale k onomu těžkotonážnímu celebrity marketingu. Z řad mladé herecké generace byli k vidění Emile Hirsch a Jamie Bell.

Jamie Bell

Emile Hirsch

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mezi hvězdy večera pak patřil Tim Roth a především Gary Oldman, který se po celou dobu tvářil přesně tak démonicky, jak ho má veřejnost ráda. Když dva dělají totéž, není to totéž a společnost Prada ukázala, že je na vrcholu sil a může si dovolit opravdu hodně – dělat věci jinak, svérázně a přesto elitně a vkusně. S celebrity marketingem přichází vždy problém závislosti na mediálním obrazu dané známé osobnosti. Pokud ovšem používáte velkorážní zbraně, s největší pravděpodobností se vám nemůže nic stát. Já osobně si jako ponaučení beru strategii Miuccie Prady – buď všechno, nejlépe ovšem ještě víc.

Tim Roth

Gary Oldman

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jak citovat tento článek?

MAXA, Martin. Miuccia Prada naplnila svou podzimní kolekci pro rok 2012 elegantní mužností. Markething [online]. [cit. 2012-03-17]. Dostupné z: http://www.markething.cz/miuccia-prada-naplnila-svou-podzimni-kolekci-pro-rok-2012-elegantni-muznosti

 

Continue Reading

Absolvoval bakalářský obor Marketingová komunikace a PR na IKSŽ FSV UK a roční studium na francouzském Sciences Po Rennes, kde se zaměřil na marketing luxusního zboží a módních značek v propojení s moderními dějinami. Magisterský titul získal taktéž na IKSŽ FSV UK v rámci oboru Mediální studia. V současnosti na své alma mater externě vyučuje, zajímá se o oblast transmediálního vyprávění.

More in Komunikace

To Top