Connect with us

Komunikace

Sportovní marketing v digitální době – přednáška na FTVS UK

Server SportBiz.cz společně s agenturou Concept One pořádá 26. dubna od 17:00 na FTVS UK studentský seminář o sportovním marketingu. Tématem přednášky bude digitální marketing a to, jak se sport změnil působením internetového prostředí. Přednášet bude expert na sportovní marketing Tomáš Janča.

Tomáš Janča

Vede projekt SportBiz.cz, uznávaný český web o sportovním marketingu. Jako expert na dané téma je v médiích nejcitovanějším odborníkem – rozhovory s ním vyšly v posledních měsících v Hospodářských novinách, Deníku Sport a naposledy třeba ve Strategii. Od roku 2009 pracuje jako strategický plánovač v komunikační agentuře Proximity Prague, dříve pracoval jako konzultant ve společnosti Ernst & Young.

Na semináři se mimo jiné dozvíte:

* jak internet změnil sportovní marketing a způsob komunikace s fanoušky,

* jak využívají možností digitálního marketingu sportovní značky v ČR a v zahraničí,

* které aktuální kampaně (k MS v hokeji, OH a Euro 2012) stojí za pozornost a

* jak se můžete snadno seznámit s důležitými lidmi v českém sportu.

Kdy a kde:

26.4. od 17:00

Na Fakultě tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze (José Martího 31, Praha 6), posluchárna P3.

Podmínky účasti:
Přednáška je volně přístupná po registraci všem studentům VŠ a SŠ.

Registrace:
http://www.sportbiz.cz/seminar/

Continue Reading

Student oboru Marketingová komunikace a public relations na Univerzitě Karlově. Externě pracuje jako redaktor pro firmu eSports, zejména píše pro web hc-slavia.cz. Dlouhodobě se věnuje sportovnímu marketingu a v oboru zároveň pracuje pro sportovní značku.

More in Komunikace

To Top