Komunikace
Sportovní marketing v digitální době – přednáška na FTVS UK
Server SportBiz.cz společně s agenturou Concept One pořádá 26. dubna od 17:00 na FTVS UK studentský seminář o sportovním marketingu. Tématem přednášky bude digitální marketing a to, jak se sport změnil působením internetového prostředí. Přednášet bude expert na sportovní marketing Tomáš Janča.
Tomáš Janča
Vede projekt SportBiz.cz, uznávaný český web o sportovním marketingu. Jako expert na dané téma je v médiích nejcitovanějším odborníkem – rozhovory s ním vyšly v posledních měsících v Hospodářských novinách, Deníku Sport a naposledy třeba ve Strategii. Od roku 2009 pracuje jako strategický plánovač v komunikační agentuře Proximity Prague, dříve pracoval jako konzultant ve společnosti Ernst & Young.
Na semináři se mimo jiné dozvíte:
* jak internet změnil sportovní marketing a způsob komunikace s fanoušky,
* jak využívají možností digitálního marketingu sportovní značky v ČR a v zahraničí,
* které aktuální kampaně (k MS v hokeji, OH a Euro 2012) stojí za pozornost a
* jak se můžete snadno seznámit s důležitými lidmi v českém sportu.
Kdy a kde:
26.4. od 17:00
Na Fakultě tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze (José Martího 31, Praha 6), posluchárna P3.
Podmínky účasti:
Přednáška je volně přístupná po registraci všem studentům VŠ a SŠ.
Registrace:
http://www.sportbiz.cz/seminar/