Connect with us

Marketing

Dolce & Gabbana překvapuje obrázky ze života italské rodiny

Kdo by i v nové kampani Dolce & Gabbana očekával vyhublé, sotva dospělé modelky, působící jako věšáky na oblečení, byl by zklamán – nebo spíše potěšen. Značka se rozhodla kampaň ke kolekci jaro/léto 2012 pojmout zcela jinak, jako pohled do života rozvětvené jihoitalské rodiny. Kampaň, v níž spolupracuje s herečkou Monicou Bellucci, nese název Italian Family a atmosféra slunné Itálie z ní vyloženě čiší.

Značka Dolce & Gabbana je typická tím, že každá její kolekce je překvapením, málokdy se tito italští návrháři ve svých kolekcích opakují. Tentokrát se na sezónu jaro/léto nechali inspirovat tradičním italským stylem a tomu přizpůsobili i reklamní kampaň, která je velmi povedená.

Skvěle značka Dolce & Gabbana učinila, když v této kampani vsadila na tzv. country-of-origin effect. To je totiž u Itálie jakožto země s pověstí vytříbeného vkusu takřka sázka na jistotu. Po spolupráci s celebritami, například Scarlett Johansson nebo Madonnou, se značka obrátila na Monicu Bellucci, která ztělesňuje všechny charakteristiky smyslné Italky. „Perfektně vyjadřuje ženu Dolce & Gabbana. Je úchvatná – pravá italská ikona,“ říká Stefano Gabbana a Domenico Dolce dodává: „Milujeme Monicu a spolupracujeme s ní už skoro 20 let. Její krása je věčná. Vyjadřuje Dolce & Gabbana jako obraz perfektní ženy.“

Monicca Bellucci ale není jediným výborným tahem kampaně značky. Celkový dojem středozemní kultury navozuje zasazení visuálů do prostředí jižní Itálie. Ty navíc nezobrazují kýčovitě stylizované mladé modelky, ale na fotografiích působících jako „momentky“ vidíme záběry šťastné italské rodiny, což je u značky Dolce & Gabbana (a vlastně u většiny módních značek) příjemnou novinkou.  Značka Dolce & Gabbana se tak hlásí k hodnotám, jako jsou tradice, rodina, láska a umění žít.

Právě zvolením temperamentní italské herečky jako tváře kampaně a vnesením středomořského ducha do její prezentace značka upevnila svůj původ a přináší tak nový rozměr toho, jak je celá značka vnímána. Myslím, že by značce mohlo prospět postavit na tomto typu komunikace image celého brandu.

ARVE Error: need id and provider

 

 

Zdroje:

fotografie: http://www.livejournal.ru/zh_zh_zh/fashion/id/2061

video: http://www.youtube.com/watch?v=0gVHQ60SZ3o

úvodní obrázek: http://dailymalemodels.com/photographers/k-m-photographers/luca-finotti/simone-nobili-by-luca-finotti-for-dolce-gabbana-italian-family/

Jak citovat článek?

ŠEFLOVÁ, Tereza. Dolce & Gabbana překvapuje obrázky ze života italské rodiny. Markething [online]. [cit. 2012-03-27]. Dostupné z: http://www.markething.cz/dolce-gabbana-prekvapuje-obrazky-ze-zivota-italske-rodiny

Continue Reading

Absolventka oboru Marketingová komunikace a PR na FSV UK a studentka žurnalistiky tamtéž. Zaměřuje se na fashion marketing a marketing cestovního ruchu.

More in Marketing

To Top