-
Od fíčury po kreáč: krátké pojednání o slangu marketérů
12. října 2018V Analyticsech jsme si sice nevysledovali, že mluvíme jako čuňata, ale víme to moc dobře. Microsite,...
-
Volební cirkus komunálního zmatku
6. října 2018Už jsou tady zas. Komunální volby s sebou přinášejí pravidelnou dávku humoru, špatné grafiky a ještě horšího...
-
Creative Camp oslavil 3. narozeniny kampaněmi pro Komerční banku a Bageterii Boulevard
17. července 2018Creative Camp je již 3 roky fungující kreativní workshop, kde studenti marketingu z Univerzity Karlovy pracují...
-
#ThrowbackThursday: Nálož product placementu z Manhattanu
14. června 2018Někteří je milovali, jiní nenáviděli. Ale pro značky byl příběh o čtyřech emancipovaných ženách v drahých...
-
Komentář: Podpis je mrtvý. Ať žije logo!
9. června 2018Komunikační agentura Ogilvy představila novou korporátní identitu, včetně nového loga. Před dvěma lety oznámený transformační cyklus...
-
3 přednášky, které nás na Performance2020 zvedly ze židle
28. května 2018V úterý 22. května opanovali prostory Národního doma na Vinohradech všichni ti, kteří se zajímají o...
-
Konec junk foodu! Jamie Oliver spustil boj proti nezdravému jídlu
23. dubna 2018Říká se, že v každém dospělém jedinci zůstane kus dítěte po zbytek jeho života. Proto si...
-
Deset nejlepších aprílových žertů, o kterých jste nejspíše neslyšeli!
1. dubna 2018Po roce je opět 1. dubna! A co že to pro nás znamená? Zejména v reklamě...
-
BRANDstorming 2018: Ustála by vaše značka změnu?
22. března 2018„Náš brand potřebuje nutně restart!“ zaznělo v mnoha organizacích během minulého roku. Od obřích pivovarů po...
-
Jak Kingdom Come zabilo draky a dobylo herní svět
11. března 2018Dungeons with no dragons. Synonymum pro českou realistickou RPG hru Kingdom Come: Deliverence z dílny studia...
-
Když se z Covergirl stane Coverboy aneb nové hvězdy make-up kampaní
25. února 2018Zatímco některé kosmetické značky ve svých kampaních vystupují zejména proti rasové či věkové diskriminaci, jiné se...
-
Principy greenwashingu: Jak je to skutečně s módním průmyslem a jeho zeleností?
12. února 2018Kamkoliv se dnes podíváme, čelíme nekonečným útokům zeleného fashion marketingu. Novými eko kolekcemi či nejrůznějšími dekoracemi...
-
Novinky, tradice a všudypřítomné emoce. Jak budou aerolinky komunikovat v roce 2018?
9. února 2018Mezinárodní kampaň „Say Yes To The World“ má Lufthansu s novým logem prezentovat jako partnera všech...