-
Tereza Ježková: Národní galerie není jen Picasso
29. ledna 2018Tereza Ježková již třetím rokem pracuje v marketingovém oddělení Národní galerie. Co má marketér Národní galerie...
-
Proč (ne)věřit politickým průzkumům?
27. ledna 2018Češi právě rozhodují v teprve druhé přímé volbě o novém prezidentovi. Předvolební průzkumy přitom hlásí vyrovnaný...
-
Princ Ládík: rozhovor s novodobým poutníkem a hvězdou sociálních sítí
5. ledna 2018Ladislav Zibura se věnuje pěším poutím. V roce 2011 putoval do Santiaga de Compostela, o rok...
-
Reklamní hvězdy roku 2017
31. prosince 2017Jakkoli kýčovitě to může vyznít, ke konci roku bilancování jednoduše patří. V uplynulém roce v českém...
-
(Rozhovor) Dělníci reklamy: Markeťáci by se neměli brát tak vážně
10. prosince 2017Už měsíc se nad jejich příspěvky popadají za břicho lidé napříč reklamním byznysem. Dělají si srandu...
-
Sonic branding – jak se dostat zákazníkovi do ucha a do srdce
2. prosince 2017V současném světě marketingu je kladen velký důraz na vizuální stránku. Sonic branding se ale soustředí na něco...
-
Polonahé dívky nebo osamělý senior: 6 největších klišé ve vánočních spotech
30. listopadu 2017Vytvořit originální vánoční televizní reklamu se poslední dobou mnohdy jeví jako těžký úkol. Vzhledem k tomu,...
-
Grow a Mo! Movember láká na sexappeal rostoucího knírku
26. listopadu 2017Listopad. Po Halloweenu mizí všechny strašidelné dekorace, které zkrášlují svět okolo nás. Až na jednu. Knír...
-
Future of Digital: Nahradí nás umělá inteligence?
18. listopadu 2017Ve středu 15. listopadu se v pražských Holešovicích konala konference Future of Digital, kterou uspořádala agentura...
-
YouTube mění pravidla hry a tvůrci se bouří
17. listopadu 2017Během posledních měsíců došlo na YouTube k demonetizaci tisíců videí, a tudíž k rapidnímu snížení příjmů tvůrců obsahu....
-
3+1: Fast food po česku
14. listopadu 2017Co má společného Bageterie Boulevard, Burrito Loco a Parky’s? Kromě toho, že na jejich provozovny můžete...
-
Praha jako značka: Jak si vede na trhu?
13. listopadu 2017Propagace Prahy v zahraničí. Většinu lidí ani nenapadne, že by něco takového mohlo existovat. Toto odvětví...
-
Nakoukli jsme Girls Without Clothes pod sukni… a našli jsme tam chlapa.
11. listopadu 2017Konkrétně Martina Feixe, zakladatele a majitele celého brandu. Představit ho ve zkratce je celkem problém, protože to,...