-
Super Bowl 2022: Co hrálo, když se zrovna nehrálo
17. února 2022Padesátý šestý ročník Super Bowl je u konce! Rams roznesli Bengals na kopytech a Halftime show...
-
Multikulturní Vánoce i mimozemské oslavy
23. prosince 2021Vánočním svátkům předchází několik týdnů příprav, které jsou kromě pečení cukroví a kupování dárků spojené s...
-
Čeština v reklamě: slovní hříčky, nebo reklamní hříšky?
17. května 2021Přijít s originální reklamou je čím dál těžší úkol. Český jazyk proto často představuje studnu nápadů,...
-
10 nejlepších českých vánočních reklam poslední dekády
24. prosince 2020Každý rok se už od září těšíme na ty samé vánoční jistoty – stromeček, cukroví, dárky...
-
Menstruace v marketingu: když se vám krámy nehodí do krámu
6. prosince 2020Menstruace. Zcela přirozený biologický proces, se kterým se potýká přibližně polovina světové populace, byl ještě donedávna...
-
Pandempatie vs #COVIDwashing
19. května 2020Značky dělají, co můžou, aby ani v koronakrizi neztratily přízeň kupujících, a bombardují nás empatickými sděleními....
-
Říkali nám, že jsme naivní, že takhle se tu byznys nedělá: John Erik a Tereza Salte o proměnách influencer marketingu
12. května 2020V podvečer se v prostorách Elite Hubu na nábřeží pražského Andělu setkávám s českou blogerkou a...
-
5 marketingových rad v koronavirové době
31. března 2020Pandemie Covid-19 v posledních týdnech obrátila svět vzhůru nohama a má samozřejmě široké dopady i na...
-
Víry kolem viru – jaké jsou reakce firem ve světě?
27. března 2020Aktuální krizová situace ve světě vyvolaná šířením viru Covid-19 přiměla řadu firem přerušit své podnikání a...
-
Komunikace z karantény – co stojí za pozornost?
19. března 2020Marketingová oddělení společností, reklamní agentury i freelanceři prožívají během karantény kvůli nákaze Covid-19 velice zvláštní časy. Mnoho...
-
Beacony – nové majáky marketingu
23. února 2020Techniky lovu zákazníků nabírají nové rozměry. Obchodníci se snaží využít digitální dobu ve svůj prospěch a...
-
Influencer ušitý na míru
6. října 2019Ještě donedávna se za influencera považoval člověk, jenž svými názory, postoji a myšlenkami dokáže ovlivnit druhé lidi. Dnes je...
-
Petra Jankovičová: Zo školy cez accounta až po kreatívne kúzla s Copperfieldom nemusí byť až tak ďaleko
12. června 2019Kreatívnu komunikáciu na sociálnych sieťach firmy IKEA asi netreba predstavovať, ich klientami sú ale taktiež Plzeňský...