Connect with us

Marketing

Jak oživíte luxusní brand? Pošlete na něj sprejery.

Hermès si nechal módní doplňky nastříkat sprejerem. Tento tradiční luxusní dům zvolil strategii, která se mu dle pravidel marketingu nemůže nevyplatit – angažoval streetartistu.

V oblasti marketingu luxusních módních značek se spolupráce s mladými, neotřelými a avantgardními umělci téměř nemůže nevyplatit, splňuje-li tři základní podmínky:

1) značka musí být opravdu luxusní a dlouhodobě nabízet produkty jen nejvyšší kvality;

2) spolupráce musí být překvapivá, dobře načasovaná a komunikovaná a nesmí se vyčerpat přílišným opakováním;

3) značce se musí podařit vytvořit kolem události mediální „hype“, rozruch, který přitáhne nový okruh zákazníků či fanoušků.

I v rámci Hermèsu se tedy z marketingového hlediska jedná o dobrý tah; dokáže-li ho ovšem firma dobře prodat. Boj o zviditelnění značek v mediálním prostoru se zostřuje a snahy o omlazení začínají být stejně markantní jako plastické operace Donatelly Versace, nyní nepříliš chvalně proslulé spoluprací s H&M. Přečtěte si celý článek na České pozici.

 

Continue Reading

Spoluzakladatelka serveru Markething.cz a vedoucí katedry marketingové komunikace a PR na FSV UK. Zaměřuje se na marketing módních značek, public relations, strategický management reputace a interkulturní komunikaci.

More in Marketing

To Top