Connect with us

Marketing

V Austrálii zavedou cigarety bez log

Austrálie se rozhodla zavést zákon, podle kterého budou krabičky na cigarety jedna jako druhá – žádné červené nebo žluté nápisy, obrázky, ani loga výrobců. Philip Morris Asia, největší prodejce tabáku v Austrálii, se samozřejmě brání a požaduje odškodné za poškození obchodní značky. Více o tom informuje server iDnes.

Už v padesátých letech vědci při slepých testech zjistili, že kuřáci nejsou schopni rozeznat podle chuti jednu cigaretu od druhé. Velkou roli při kouření tedy zřejmě stále hraje sebeidentifikace se značkou, vytvářející prostřednictvím reklamy a marketingové komunikace určitý životní styl. To samé by se však dalo říci o alkoholu a dalších zdraví škodlivých látkách. Je tedy otázkou, jaké bude mít australský zákon dopady – a zda jej přijmou i ostatní země.

Zdroj titulního obrázku: lettere.dk.

Continue Reading

Spoluzakladatelka serveru Markething.cz a vedoucí katedry marketingové komunikace a PR na FSV UK. Zaměřuje se na marketing módních značek, public relations, strategický management reputace a interkulturní komunikaci.

More in Marketing

To Top