-
Když umělá inteligence tvoří umění
15. dubna 2021O umění vytvářeném umělou inteligencí (AI – artificial intelligence) jsme mohli slýchat už v posledních letech....
-
Jiří Babica: Na YouTube starý nekoukaj
31. března 2021Pravděpodobně nejznámější majitel ski servisu a legendární český kuchař Jiří Babica začal tvořit obsah na Youtube....
-
Sociální sítě Ministerstva zdravotnictví: Takto sa to robí!
22. ledna 2021Krizová situace s dopady na veřejné zdraví i ekonomiku státu si vyžaduje efektivní informování veřejnosti. Bohužel,...
-
Česká Gen Z na Twitteru ovlivňuje značky a rap
8. prosince 2020Na Twitteru nejsou jen novináři, politici, falešní politici a Elon Musk. Existuje i takzvaný „český Twitter”...
-
Projekt Zachraň pivo aneb Pít, či nebýt
23. listopadu 2020Po jarním lockdownu se nadobro přestalo vařit v šesti minipivovarech, po druhé vlně by mohl zhasnout...
-
Nové logo Footshopu rozbouřilo vody on-line světa
17. listopadu 2020„Měníme se navenek, posouváme se uvnitř“, tak zní hlavní message, kterou jeden z nejpopulárnějších domácích brandů změnou...
-
Influencerství během pandemie: ostudný konec, nebo nadějný začátek?
17. května 2020Podle výzkumu influencer agentury Obviously se během pandemie koronaviru počet lajků na Instagramu zvýšil o 76...
-
Virtuální realitou proti šedi reálného života
9. dubna 2020V době, kdy celá Česká republika šije roušky a hledá alternativní způsoby výuky a práce na dálku,...
-
Jak karanténa učí Česko žít online
30. března 2020Zavedení karantény kvůli nemoci COVID-19 donutilo velkou část obyvatel přesunout své aktivity do online prostředí. Zatímco...
-
Fenomén pomoci v Česku: Hackaton vs. Covid-19
25. března 2020Aktuální nouzová situace v České republice ukazuje na mnoho online projektů ulehčující život v izolaci a a...
-
Komunikace z karantény – co stojí za pozornost?
19. března 2020Marketingová oddělení společností, reklamní agentury i freelanceři prožívají během karantény kvůli nákaze Covid-19 velice zvláštní časy. Mnoho...
-
Beacony – nové majáky marketingu
23. února 2020Techniky lovu zákazníků nabírají nové rozměry. Obchodníci se snaží využít digitální dobu ve svůj prospěch a...