-
Komentář: Podpis je mrtvý. Ať žije logo!
9. června 2018Komunikační agentura Ogilvy představila novou korporátní identitu, včetně nového loga. Před dvěma lety oznámený transformační cyklus...
-
Nebuďte pozéři aneb TOP 5 nejzajímavějších tipů z Communication Summit 2018
5. června 2018Poslední květnovou středu hostily prostory Slovanského domu konferenci Communication Summit. Cílem letošního ročníku bylo spojit pod...
-
Přijď si užít páteční mokré vyvrcholení!
24. května 2018Jeden z 50 claimů, které jste mohli zaznamenat v rámci bannerové kampaně na Facebookovém profilu Budějovického Majálesu...
-
Ve víru výkonnostního marketingu na Newsfeed Day 2018!
21. května 2018Ve Francouzském institutu poblíž Václavského náměstí, se v úterý 17. dubna konal první ročník konference s...
-
Jak prodat skandinávský životní styl
6. května 2018Užívat si každé maličkosti a každého momentu – to je hygge. Mít všeho tak akorát, to...
-
Martin Jaroš a papežův brief: 7 tipů, jak dělat lepší reklamu
4. května 2018Martina Jaroše všichni známe. Buran z Benešova u Prahy, jak si sám říká, který momentálně žije v Kataru...
-
Jak se ze zeleného žabáka stal symbol nenávisti
3. května 2018Co mají společného číslice 88, svastika a žabák Pepe? Všechno je na seznamu nenávistných symbolů americké...
-
Vítejte v budoucnosti: Shudu, první digitální supermodelka
15. dubna 2018Pronikavé oči, bezchybná pleť a dechberoucí silueta. Tak zní některá z nadšených hodnocení uživatelů sociálních sítí,...
-
„Jardo, přijeď!“ Organizátoři konference Glorious mají recept, jak získat velká jména
9. dubna 2018„Místo e-mailu, kterých Vám běžně hodí stovky, jsme se rozhodli pro Vás udělat něco speciálního,“ zdraví...
-
Deset nejlepších aprílových žertů, o kterých jste nejspíše neslyšeli!
1. dubna 2018Po roce je opět 1. dubna! A co že to pro nás znamená? Zejména v reklamě...
-
Hudební videoklip jako reklama na školu: 7 příkladů absolutních propadáků i dobře zvládnutých kampaní
28. února 2018V českém středním a vysokém školství lze už delší dobu sledovat zajímavý trend. Čím dál více...
-
Když se z Covergirl stane Coverboy aneb nové hvězdy make-up kampaní
25. února 2018Zatímco některé kosmetické značky ve svých kampaních vystupují zejména proti rasové či věkové diskriminaci, jiné se...
-
Marketing With Love: Jde to vůbec dohromady?
22. února 2018V polovině února se ve vinohradském Royal Theatre uskutečnila konference s optimistickým názvem Marketing With Love. Na...