-
Nové logo Footshopu rozbouřilo vody on-line světa
17. listopadu 2020„Měníme se navenek, posouváme se uvnitř“, tak zní hlavní message, kterou jeden z nejpopulárnějších domácích brandů změnou...
-
Párty v době pandemie? TikTok nic nezastaví
7. listopadu 2020TikTokeři musejí sekat videa jak Baťa cvičky, jinak ztratí náskok nad ostatními. Současná pandemická opatření jim...
-
Základy vládní komunikace 101
2. listopadu 2020Také máte pocit, že by měla česká vláda absolvovat obsáhlý kurz strategické komunikace? Tedy nechápejte mě...
-
Pandemie dezinformací: zachraňme Česko a budoucnost zdravotnictví
20. října 2020Medicína se s dezinformacemi potýká dlouhodobě, ale společně s šířením nového koronaviru jejich množství raketově vzrostlo....
-
Bidenova výherní karta? Není to Trump.
13. října 2020Joe Biden má za sebou dvě volební období na pozici viceprezidenta a 36 let reprezentace státu...
-
Brand aktivismus a tištěný magazín bojující za záchranu lesů
4. září 2020Značka musí mít příběh a hodnoty! To je mantra, kterou v posledních letech opakují mnozí marketingoví experti....
-
Marketingový restart gastronomie v plném proudu
15. července 2020Přes dva měsíce byly hospody a restaurace zavřené kvůli pandemii koronaviru. Stoly zely prázdnotou, ve sklepě...
-
Nejnovější audiobyznys aneb Co nám radí nejposlouchanější čeští podcasteři?
19. června 2020Stačí mít kulatý stůl, kvalitní techniku a zajímavého hosta, který si rád povídá. Výsledný produkt není...
-
Amerika nemůže dýchat a značky přispěchají na pomoc
3. června 2020Ještě před pár dny zely ulice velkých amerických měst prázdnotou kvůli pandemii koronaviru. Dnes je tomu...
-
Reklama na cigarety. Čím vás dostane?
30. května 2020Většina kuřáků ochutná svou první cigaretu ještě na základní škole. Podle výzkumu Kliniky adiktologie v České...
-
Influencerství během pandemie: ostudný konec, nebo nadějný začátek?
17. května 2020Podle výzkumu influencer agentury Obviously se během pandemie koronaviru počet lajků na Instagramu zvýšil o 76...
-
K-POP: marketingový generátor hvězd?
15. května 2020Nejsledovanějším videem na YouTube sice vytrvale zůstává Despacito (od ledna 2017 jej zhlédlo 6,6 miliard uživatelů), které...
-
Říkali nám, že jsme naivní, že takhle se tu byznys nedělá: John Erik a Tereza Salte o proměnách influencer marketingu
12. května 2020V podvečer se v prostorách Elite Hubu na nábřeží pražského Andělu setkávám s českou blogerkou a...