-
High-tech sexuální pomůcky a nové trendy v průmyslu pro dospělé
16. ledna 2020Sex je jednou z nejzákladnějších lidských potřeb. Stigma kolem něj je ale natolik silně zakořeněné, že...
-
Fast beauty aneb když se kosmetický průmysl učí od rychlé módy
15. ledna 2020Rychlá móda (fast fashion) – slovní obrat, který zná již většina z nás. Od doby, co...
-
Rekapitulace dekády – challenges, Pokémon Go a královské svatby
9. ledna 2020Rozloučili jsme se s rokem 2019 a tedy i s obdobím „desátých” let. A ještě předtím,...
-
Jak Baby Yoda dobyl svět!
26. prosince 201912. listopadu spustila společnost Disney novou streamovací službu Disney+ a současně představila nový televizní seriál Mandalorian,...
-
Rok 2019 na sociálních sítích: Twitter ruší politickou reklamu a Facebook přichází s novou zpravodajskou funkcí
20. prosince 2019Vypadá to, že rok 2019 se do dějin sociálních sítí zapíše jako období mnoha podstatných změn. Několik...
-
Kolik stojí krása nás a kolik výrobce? Kosmetické značky na nás vydělávají víc, než si možná myslíte
15. prosince 2019Kosmetický průmysl v posledních letech prochází závratným boomem. Točí se v něm obrovské množství peněz, ale...
-
Čínské novoroční předsevzetí? Co nejvíc kreditů!
9. prosince 2019Zatímco Evropa si zvyká na potvrzování kolonek se souhlasem o GDPR, Čínská lidová republika se v...
-
OK BOOMER! Může meme symbolizovat mezigenerační konflikt?
23. listopadu 2019Ok boomer – hláška, která posledních několik měsíců plní online média. Málokdo ale ví, na co...
-
Dvacet milionů dolarů na dvacet milionů stromů. Kampaň #TeamTrees spojila YouTube komunitu.
3. listopadu 2019Nová environmentální kampaň #TeamTrees pochází z dílny lidí, od kterých by to mnozí nečekali. Youtubeři dali...
-
TOP 5 instalací letošního Designbloku
30. října 2019Minulý týden bylo Výstaviště Holešovice obléháno milovníky designových kousků, inovativních technologií a veškerého (ne)dostupného umění. Řeč...
-
Influencering: jak vytěžit maximum ze známých tváří a neplýtvat časem i prostředky?
24. října 2019S influencery v současné době spolupracuje nepřeberné množství značek napříč komerčním i neziskovým sektorem. Vedle úspěšných kampaní...
-
Mýty jsou všude kolem nás. Proč je tak těžké s nimi bojovat?
13. října 2019Mýty, hoaxy, nepravdy, falešná obvinění. Ať už lživé či zavádějící informace nazveme jakkoliv, objevují se čím...
-
Influencer ušitý na míru
6. října 2019Ještě donedávna se za influencera považoval člověk, jenž svými názory, postoji a myšlenkami dokáže ovlivnit druhé lidi. Dnes je...