-
Pohled pod pokličku PR nejúspěšnějšího českého projektu na Kickstarteru
9. listopadu 2014Když Daniel Vávra přišel s nápadem vytvořit středověké RPG, nesetkal se s úspěchem. Vždyť hra bez draků se...
-
Hraním za lepší svět s Humble Bundle
28. října 2014Hraní her nikdy nebylo prospěšnější. Dokazuje to již čtyři roky existující a stále se rozvíjející digitální...
-
PR Summit 2014 ve znamení inspirace i pragmatismu
23. října 2014„Když něco končí, něco nového začíná…“ Letošní Public Relations Summit se snažil porozumět aktuálním změnám na...
-
Víte, že… Dopravní podnik oživuje metro?
22. října 2014Dopravní podnik hlavního města Prahy se rozhodl využít prázdné reklamní plochy v metru ke své nové kampani,...
-
Co ukázal bendgate? Roztékající se telefon i nového zaměstnance Applu
25. září 2014Internetem se šíří nový fenomén: bendgate. Stačilo k tomu jedno video na YouTube a zkušenost několika zákazníků, kterým...
-
Proč nejsou Rittig a Janoušek lobbisté a co lobbing doopravdy je
13. března 2014Kdo je skutečný lobbista, ví málokdo. Ačkoli média nahlíží na lobbing jako na kriminální činnost, ve...
-
Pravidla MOV: Je ještě Soči olympiádou sociálních médií?
24. února 2014O LOH 2012 v Londýně se mluvilo jako o olympiádě sociálních sítí. O dva roky později v Soči...
-
Módní podzim po česku
28. listopadu 2013Podzim u nás tradičně patří všemožným eventům propagujícím tuzemskou módu, a tak se není čemu divit,...
-
Řezník vs. Mattoni aneb nezastavitelná síla Internetu
25. listopadu 2013Zažili jsme to již v případu Pitbulla nebo Mountain Dew a teď se celý scénář opakuje. Dedikovaní uživatelé...
-
Kreativní Skotsko: Z Holyroodu v Holywoodském stylu
4. listopadu 2013Nejsou to jen rodilí Angličané, kdo se při rozhovoru o Skotsku rozpovídají o krásné přírodě, o...
-
Soutěž o 2×2 vstupy na Nouvelle Prague 2013
19. října 2013Zkoušeli jste se zamyslet nad tím, co vše ovlivňuje to, aby vaši oblíbení interpreti vystoupili nebo...
-
Ukažte šmejdy v hlavním vysílacím čase
29. září 2013O dokumentárním filmu Silvy Dymákové Šmejdi, z prostředí amorálně manipulativních prodejních akcí zaměřených na seniory, již slyšela...
-
PR fail: #nomorebakers
25. srpna 2013Žádný zákazník nemá rád zdražování ani hloupé vymlouvání, mnoho jich však rádo vyjadřuje svou nevoli a...