-
Videoherní revoluce: nelíbí se vám konec? Autor ho změní
19. dubna 2012Nedávno se ve videoherním průmyslu odehrálo něco doposud nevídaného. Fanouškovská základna populární vesmírné akční videohry Mass...
-
Pozdravy od Honzy Fischera
19. dubna 2012První přímá volba prezidenta naší malé republiky se pomalu, ale jistě blíží. Kandidátů přibývá a boj...
-
EU a komunikace s veřejností: Evropský týden udržitelné energie
18. dubna 2012Podle výzkumů CVVM z roku 2011 se nalézáme v období, kdy politickým institucím důvěřuje čím dál méně lidí,...
-
Proč se nám ne/líbí požehnané logo Zoo Praha
12. dubna 2012Pražská zoo vstupuje do 81. sezóny s novým logem, které si nechala zpracovat newyorskou firmou Chermayeff &...
-
Vliv sociálních médií na PR
6. dubna 2012To, že výměna informací není vázána jen na tradiční média, už pár let nebereme jako novinku....
-
Jak (ne)má vypadat tisková zpráva
27. března 2012Tisková zpráva je základní formou prezentace firmy na veřejnosti a komunikace s médii. Můžeme ji tedy bez...
-
O salátech, ořezávátkách, bačkorách a moderní KDU-ČSL
26. března 2012Nejsme žádní saláti. Nejsme žádné bačkory. Nejsme konzervy ani suchaři, dokonce ani ořezávátka (či obřezávátka?). Tím...
-
Coca-Cola a Pepsi mění proces výroby. Nechtějí nosit „škodlivou“ nálepku
20. března 2012Coca-Cola a Pepsi mění způsob, jakým dodávají soft drinkům karamelové zbarvení. Podle kalifornského předpisu musí být...
-
Celý svět se bude dívat na The Hunger Games. Vy také?
13. března 2012Nejočekávanějším filmem letošního roku není překvapivě třetí díl Batmana ani druhá část posledního dílu Twilight ságy,...
-
Jak (ne)klást otázky a (ne)odpovídat na ně
9. března 2012Sobotní výkon nejmenovaného sportovního (fotbalového) reportéra mě donutil zamyslet se nad úrovní vystupování v médiích. Vezměme...
-
Holubí letka, postrach všech akcí pro média
1. března 2012Denní rozvrh: 9:00 snídaně finanční instituce 11:00 tisková konference módní značky 13:00 tisková konference předního výrobce...
-
Měření efektivity PR
23. února 2012Ve svém minulém příspěvku jsem se věnovala problému garance počtu článků. Dnes bych ráda volně navázala...
-
Problém garance počtu článků
14. února 2012Každý chce vědět, za co konkrétně utrácí svoje peníze. Nejinak jsou na tom i firmy, které...