-
Firmy v sociálních sítích – smrt nesmyslným kočičkám
12. června 2013Nejde už vám ze sociálních síti trochu hlava kolem? Facebook, twitter, pinterest, instagram, g+, linkedin, flickr,...
-
Chceš mír? Řekni Coca-Cole!
4. června 2013Už roku 1971 Coca-Cola učila svět zpívat píseň harmonie a multikulturní lásky. O čtyřicet let později bourá hranice mezi...
-
Outdoorový katalog jinak
30. května 2013Už je to nějaký čas, kdy se katalogy outdoorových společností začaly měnit. Z čistě produktových fotografií...
-
Tajemná anatomie WOMu a buzzu
12. května 2013Word of mouth, takzvaná šeptanda, je cílem snad každého marketéra. Spontánní rozhovory o určitém brandu, produktu...
-
Target se v Kanadě trefil do černého
22. dubna 2013Sledovat vstup amerického maloobchodní řetězce Target na kanadský trh je jako číst ukázkovou případovou studii z učebnice...
-
Planéta Košice – keď sa Východ stretne so Západom
21. dubna 2013Titul Európskeho hlavného mesta kultúry získalo tento rok mesto Košice. Podľa CNN sú Košice treťou najatraktívnejšou...
-
Guerilla marketing: Suck it and see
18. dubna 2013Zaujal Vás nečekaný kontroverzní nadpis a říkáte si, že to snad nemohu myslet vážně, přesto však...
-
Virální marketing – díl 2: Česká republika a úspěšné debilní virály
16. dubna 2013V minulém díle o virálním marketingu byl obecně vymezen virální marketing a virálně se šířící sdělení....
-
Cenu za nejotravnější reklamu dostává…
10. dubna 2013Před časem jsme na našem Facebooku vyhlásili anketu o „nejotravnější reklamu“. Na základě výsledků jsme se...
-
Virální marketing – díl 1: Za málo peněz velká paráda?
7. dubna 2013Virální sdělení rozhodně není virální marketing. Jaká je však obecná podmínka virálnosti a jaká sdělení jsou považována za...
-
Česká ministerstva ve víru internetu a sociálních sítí
1. dubna 2013Komunikace veřejných institucí představuje do jisté míry velmi palčivé téma, jelikož nesprávně zvolené prostředky můžou dané...
-
Emoční marketing: když prodává láska, slzy a nahá těla
25. března 2013Mýtus o racionálním a logickém chování spotřebitele se pomalu začíná hroutit, neboť je absorbován lidskou přirozeností...
-
Vzhůru do nekonečna a ještě dál!
17. března 2013Snili jste vždy o tom, že se podíváte do vesmíru? S AXE můžete – stačí se zapojit do...