-
Sexsquare?
6. března 2012Velmi neortodoxní využití QR kódů představila americká nezisková organizace Planned Parenthood of the Great Northwest (PPGNW)....
-
Sazka se vrací na trůn. Vsadíte se?
5. března 2012Nejcennější evropskou značkou je Louis Vuitton, v České republice vládne loterijní firma Sazka. Spory a tahanice...
-
Značka Česká republika – naše slovo ve světě
18. února 2012Značka jako země a země jako značka. Každá země je značkou, ale ne každá o ni...
-
Vliv přímé volby prezidenta na politický marketing
9. února 2012Včera večer čeští senátoři odsouhlasili ústavní změnu, která zavádí přímou volbu prezidenta. Nástupník Václava Klause, který...
-
PŘÍPADOVÁ STUDIE: Politická komunikace před referendem ve Spojeném království v roce 2011
24. ledna 2012Tento text je upravenou a zkrácenou verzí mé seminární práce a klade si za cíl představit...
-
Roztříštěné melouny a Dobešova hlava
19. ledna 2012Studenti Univerzity Karlovy začali masivně protestovat proti plánované reformě vysokých škol, kterou řídí bývalý vězeňský psycholog...
-
Wikileaks pozastavuje publikování dalších materiálů. Prý potřebuje peníze na právníky
19. listopadu 2011Petr Šilhavý, student marketingové komunikace a PR na FSV UK Nezávislá nezisková mediální organizace WikiLeaks pozastavuje...
-
Jdu protestovat proti bankéřům z Wall Streetu. Co si mám vzít na sebe?
19. listopadu 2011„Jsou protesty Occupy Wall Street výrazem přesvědčení, nebo módní přehlídkou?“, píše Karin Slunečková, studentka marketingové komunikace...
-
Šéf komunikace Nissanu: Do háje s tiskovými zprávami. Natočíme si vlastní reportáže!
19. listopadu 2011Po fúzi francouzského Renaultu a japonské automobilky Nissan šla pověst firmy sešupem dolů. Pak ale...