-
Není zdarma jako zdarma
2. srpna 2017Připojeno, zabezpečeno? Dvě slova, která rádi vidíme, jelikož víme, že za pár sekund budeme zase online....
-
Wearables: brána do našeho soukromí
13. dubna 2016Někdy jsou to hodinky, jindy náramek či brýle. Nositelné technologie se posledních pár let rozšiřují na...
-
Všichni jsme jen Zuckerbergovy pokusné krysy
19. ledna 2016Nefunguje vám mobilní aplikace Facebook? Tak to je možná výpadek. Anebo ne a Facebook si pouze...
-
I ti nejlepší se mají ještě co učit: E-commerce forum 2015
14. září 2015E-shopy pod povrchem, aneb o čem se tolik nemluví. Takový byl titul již 8. ročníku E-commerce...
-
Terorismus, lobbing a public affairs. Praha centrem politického marketingu
11. září 2015Zřídka se stává, že by se do našich končin sjela světová špička odborníků z tak perspektivního...
-
Milionová data: Primetime for… Big Data 2015
30. dubna 2015Vědí, kudy chodíme, co kupujeme, jak se u toho tváříme, ale zatím nevědí, co přesně s...
-
Spotřebitelé volili nejlepší novinky, letos už popatnácté
23. dubna 2015Nejoblíbenější obchodní řetězec? Kaufland. Čeští spotřebitelé v něm nakupují jak nejčastěji, tak nejraději – alespoň to...
-
Neuromarketing v kostce: co všechno potřebujete vědět
13. ledna 2015Člověk se při koupi výrobku nerozhoduje nejprve racionálně, ale emocionálně. Tedy jako první cítí, a až...
-
Jak jsme zabili hudbu a dostali přesně to, co jsme chtěli
5. ledna 2015Hudební průmysl má dnes k dispozici nejdostupnější, nejpřesnější a největší množství dat o posluchačích ve své historii. Zdrojem...
-
Barvy v marketingu: zelené hranolky a hnědý prací prášek si nekoupíte
8. listopadu 2014Mění nám dech, srdeční tep, tlak a dokonce i činnost žláz s vnitřní sekrecí. Zasahují nejdříve...
-
Česká cena za PR: Studenti z MKPR získali speciální ocenění za projekt proti kouření v restauracích
6. června 2013Studenti z katedry marketingové komunikace a PR na FSV získali dnes speciální ocenění v největší domácí...
-
Výzkum studentů FSV UK: Jasná odpověď na otázku kouření v restauracích
29. ledna 2013Studenti FSV se v návaznosti na předešlý všeobecný výzkum postojů Čechů ke kouření tentokrát zaměřili na...
-
Předškoláci: Dětské reklamy ne, raději Lahvinku!
1. června 2012Po roce je tu opět první červen – den, který patří převážně dětem. Ani Markething na...