Connect with us

Komunikace

Kolik stojí stát se superhrdinou?

Spojte populární koncept infografiky a aktuální hype okolo Batmana a máte zaručený úspěch. Tímto heslem se zřejmě řídilo PR oddělení britského finančního online brokera MoneySupermarket.com, když vytvořilo infografiku s názvem “The Cost of Being Batman” a vzápětí navázali infografikou “The Cost of Being Iron Man”.

Geeky-über-cool infografika neušla pozornosti “průvodci sociálním světem”, zpravodajskému portálu Mashable.com, díky kterému se následně ve dvou po sobě jdoucích článcích lavinovitě rozšířily informace, které se dají shrnout asi takto:

1. Batmanem se můžete stát již od 682 milionů amerických dolarů.

2. Iron Manem se můžete stát již od 1,6 miliardy amerických dolarů a pár drobných.

3. Batman je v porovnání s Iron Manem jen chudý příbuzný od DC Comics.

4. Iron Manem ani Batmanem se asi jen tak nestanete.

Nízkonákladový superhrdina ze Stínadel

Redakce Markethingu se pokusila o něco podobného, ovšem značně levnějšího, a tedy i pro běžného smrtelníka dostupnějšího. Hledala nefalšovaného českého superhrdinu, který brání svět před destruktivním zlem. Po dlouhé diskuzi byl zvolen Mirek Dušín, který ze Stínadel udělal lepší místo pro život. S extrémně nízkým rozpočtem, bez pomoci kevlaru a reaktoru v hrudním koši, postrádaje sluhu i krásnou asistentku se Mirek Dušín dokázal propracovat na vrchol potravního řetězce v prostředí prolezlém dětskou bezcitností, organizovaným zločinem a sociální beznadějí.

Pokud si říkáte, že Mirek Dušín žádným superhrdinou nebyl, musíme konstatovat, že i jeho profesní nástroje lze rozdělit do kategorií suit, gadgets a vehicles. Kolik vás bude transformace do dětské obdoby Punishera stát se již podívejte sami.

 

Zdroj náhledové fotografie:

http://www.battlechampion.com

Jak citovat tento článek:

MAXA, Martin a PAVLŮ, Ondřej. Kolik stojí stát se superhrdinou? Markething [online]. 1.srpna 2012 [cit.2012-08-01]. ISSN 1805-4991. Dostupné z: www.markething.cz/kolik-stoji-stat-se-superhrdinou

Continue Reading

Absolvoval bakalářský obor Marketingová komunikace a PR na IKSŽ FSV UK a roční studium na francouzském Sciences Po Rennes, kde se zaměřil na marketing luxusního zboží a módních značek v propojení s moderními dějinami. Magisterský titul získal taktéž na IKSŽ FSV UK v rámci oboru Mediální studia. V současnosti na své alma mater externě vyučuje, zajímá se o oblast transmediálního vyprávění.

More in Komunikace

To Top