-
Soutěž o 2×2 vstupy na Nouvelle Prague 2013
19. října 2013Zkoušeli jste se zamyslet nad tím, co vše ovlivňuje to, aby vaši oblíbení interpreti vystoupili nebo...
-
GTA si z reklamy dělá prdel!
17. října 2013Legendární herní série Grand Theft Auto je v současnosti jednou z nejhodnotnějších značek zábavního průmyslu. Hra,...
-
Ukažte šmejdy v hlavním vysílacím čase
29. září 2013O dokumentárním filmu Silvy Dymákové Šmejdi, z prostředí amorálně manipulativních prodejních akcí zaměřených na seniory, již slyšela...
-
Ještě zábavnější YouTube
3. června 2013YouTube se stává největším konkurentem televizního vysílání jak v obsahu, tak v inzerci. Dokonce na něm...
-
Hry jsou médium, ne jen hloupá zábava!
2. května 2013Počítačové hry nabízí mnoho prostředků jak otevřít důležitá témata a přimět lidi se nad nimi zamyslet....
-
1. narozeniny Markethingu: víno, zpěv a MRočenka
9. dubna 2013Ano, je to tak, Markethingu už je přesně rok! Nejen výročí vzniku našeho milovaného média a...
-
Veřejná diplomacie 2.0: Digitální média v roli velvyslanců
12. února 2013Mezinárodní vztahy už nejsou jen doménou osobních, písemných nebo telefonických jednání a interakcí. Facebook či Twitter...
-
Reklamní trhák zvaný Super Bowl 2013
3. února 2013Je to nejen svátek sportu, ale především velká promenáda reklam. V loňském roce stálo 30 vteřin reklamy...
-
Jak se debatuje o médiích na Oxfordu
5. prosince 2012Co mají společného Markething.cz, University of Oxford, Europaeum, New York Times, BBC, Guardian a Evropská komise?...
-
Instagram jako marketingový nástroj i hromosvod “hejtů”
20. listopadu 2012Instagram je volně přístupná aplikace pro uživatele iOS a Android zařízení, která umožňuje uživateli rychle a...
-
Luxus a jeho tvář na mediální scéně českých tištěných časopisů
13. listopadu 2012Luxus – co jím vlastně je a co není? Kde se o něm dočteme a jak...
-
Největší marketingové faily během hurikánu Sandy
5. listopadu 2012Ve jménu maximalizace zisků je zřejmě dobré nakupovat kdykoliv, a to dokonce i tehdy, jde-li vám...
-
Facebook se otevírá další reklamě
1. listopadu 2012Před několika týdny spustil Facebook v USA nový social plugin, tlačítko “want”. Jedná se o nástroj,...