Connect with us

Komunikace

Soutěž o 2×2 vstupy na Nouvelle Prague 2013

Zkoušeli jste se zamyslet nad tím, co vše ovlivňuje to, aby vaši oblíbení interpreti vystoupili nebo naopak nevystoupili u nás v Česku? Jakou roli v hudbě hraje ekologie a zdali je vstupné na koncerty v době, kdy existují streamovací služby, jediný zdroj příjmů hudebníků?

Odpovědi nejen na tyto otázky se dozvíte na prvním ročníku showcase festivalu Nouvelle Prague 2013, který se tímto stává první akcí pro profesionály z hudebního průmyslu. Je reakcí na vzrůstající popularitu podobných festivalů ve světě, které se těší veliké zálibě nejen z důvodu, že vzdělávají odborníky a příznivce hudby, ale především proto, že přiváží neotřelé a nadějné hudebníky a představuje je široké veřejnosti. Během dvou dní se v prostorách pivovaru na Smíchově budou střídat koncerty a konferenční část festivalu. Mezi vystupujícími se objeví i zvučná jména ze zahraničí – hlavními taháky bude britská písničkářka Lucy Rose či američtí Dilated Peoples. Dále vystoupí Little Suns (CAN), Dorine Levy (ISR), City of Glass (CAN) a další.

Vedle hudebního programu se zde uskuteční panely se zvučnými hosty. Těšit se můžeme například na Martina Elbourna (dramaturg festivalu Glastonbury), který spolu s dalšími odpoví na otázku, co vše stojí za získáním interpreta k vystoupení. Bude se také hovořit o nových technologiích a trendech v hudebním světě, právních otázkách a pojištění hudebních akcí, podpoře hudby, jejím streamingu a ostatních neméně zajímavých tématech.

Markething.cz přináší dvěma z vás možnost získat 2 vstupy na páteční první festivalový večer plný koncertů. Znáte odpovědi na naše dvě otázk?

Pokud budete potřebovat nápovědu, můžete ji nalézt na webu festivalu. Uzávěrka soutěže je 27.10. o půlnoci. Vítěze kontaktujeme prostřednictvím emailu.

Jak citovat tento článek:

ŠLAHAŘ, Daniel. Soutěž o 2×2 vstupy na Nouvelle Prague 2013. Markething.cz [online]. 19. října 2013 [cit. 2013-10-19]. Dostupné z: http://www.markething.cz/soutez-o-2×2-vstupy-na-nouvelle-prague-2013.

Continue Reading

Student 2. ročníku Marketingové komunikace a public relations na FSV UK. Zajímá se o nová média, kulturu a design.

More in Komunikace

To Top