-
Engage 2015: Svět sociálních médií v Praze
1. června 2015Google, Twitter, Disney, Adidas, Lego, Lamborghini, Emirates, Desigual, Facebook, L’Oreal nebo Lenovo. Každý z tohoto výčtu vysněných...
-
Studentské spoty: Reklama na FAKEER
29. května 2015Možná vás jako první napadá otázka, co je to ten Fakeer? Je to energetický drink, který...
-
Absolventi studentům: první ročník Creative Campu
25. května 2015Reálná kampaň na základě studentského návrhu? Proč ne, když se potkají odvážné značky s chytrými hlavami...
-
Milionová data: Primetime for… Big Data 2015
30. dubna 2015Vědí, kudy chodíme, co kupujeme, jak se u toho tváříme, ale zatím nevědí, co přesně s...
-
Nejkreativnější české reklamy uplynulého roku se dočkaly ocenění
20. března 2015Letošnímu ročníku vyhlašování cen ADC Creative Awards, známých jako Louskáček, dominovala agentura Ogilvy & Mather. Zástupci...
-
PRIMA Zlatá pecka: Kreativita v reklamě podvacáté
3. března 2015V klubu Lávka se uskutečnilo jubilejní dvacáté předávání cen Zlatá Pecka, které za nejlepší výkony v oblasti...
-
Kreativní smršť spíkrů na konferenci o digitálním marketingu
24. února 2015Na českém trhu znamená digitální marketing často v praxi bohužel pouze bannery, SEO, PPC, microsites a...
-
Další ročník konference New Media Inspiration
12. února 2015Konference New Media Inspiration si za 3 roky svého působení vydobila slušné místo mezi všemi konkurenčními...
-
Zlatý lístek ocenil nejlepší české politické kampaně
6. února 2015Poprvé se v České republice udělovaly ceny za nejlepší české politické kampaně roku 2014. Vyhlášení soutěže inspirované...
-
Bomba, sport a psaná média
5. prosince 2014Ve středu 3. prosince se uskutečnil společný seminář Českého olympijského výboru a mediální skupiny MAFRA s názvem...
-
Primetime for: Jak se vyznat v džungli internetové reklamy
20. listopadu 2014Ve čtvrtek 20. listopadu se v Národní technické knihovně uskutečnil v pořadí třetí ročník ze série...
-
Nouvelle Prague. Z lásky k hudebnímu průmyslu
12. listopadu 2014Definovat současná úskalí hudebního průmyslu a společnými silami je řešit bylo hlavní myšlenkou hudební konference Nouvelle...
-
PR Summit 2014 ve znamení inspirace i pragmatismu
23. října 2014„Když něco končí, něco nového začíná…“ Letošní Public Relations Summit se snažil porozumět aktuálním změnám na...