Sociální sítě
Core-ifikace internetu: Konec subkultur?
Když už jste si mysleli, že jste dokonale zvládli „Balletcore“, objevilo se „Tomato Girl Summer“. Ale...
-
No pain, no gain aneb začíná být gym trend víc pain než gain?
23. února 2024V současnosti jsme svědky ohromného nárůstu popularity fitness center. Takzvaný „gym trend“ však neovládl jen samotné...
-
Miluji tě, teda tvoji peněženku. Romantičtí scammeři mají na Valentýna pre
14. února 2024Valentýnský večer. Svíčky, čokoláda a… notebook? Ano, v éře digitálního hledání lásky se mnoho single srdcí...
-
Blue Monday marketing aneb když smutek prodává
19. ledna 2024Black Friday jistě všichni známe, ale slyšeli jste už o Blue Monday? Údajně se jedná o...
-
UGG since 1974 vs UGG: původ značek rozpoutal debatu na TikToku
6. ledna 2024UGG vs UGG since 1974 Poslední týdny na sociálních sítích přinesly diskusi kolem kauzy UGG vs...
-
Deepfake: dezinformace, informační válka a právní rovina
21. prosince 2023Deepfake již známe asi všichni, a to z humorných videí na sociálních sítích nebo z aplikací,...
-
NFL miluje Taylor Swift. 5 příkladů reakčního marketingu.
8. prosince 2023Tajemství virálního úspěchu: rychlost a kreativita. V marketingu se často stráví měsíce přípravou strategie. Někdy však...
-
Z TikToku na přehlídkové molo: „Tube Girl” a její vliv na značky Paris Fashion Week 2023
20. listopadu 2023Jak to všechno začalo? Její příběh začal na platformě TikTok, kde sdílela nekonvenční videa, na nichž...
-
Girlfikace sociálních sítí: Má co do činění s feminismem?
17. listopadu 2023Pokud se pohybujete na sociálních sítích, pravděpodobně jste si všimli fenoménu girlifikace, tedy nástupu trendů obsahujících...