-
#ThrowbackThursday: Co mají společného Muhammad Ali, Trump a Gorbačov? Reklamu na Pizza Hut!
22. října 2020Pizza Hut, McDonald’s nebo Burger King. Všechny tyto značky dnes patří již k dominantním hráčům na...
-
Deepfakes: zábava, mocný nástroj, ale i hrozba
28. června 2020Deepfakes – umělou inteligencí upravená videa a zvukové záznamy, v nichž může kdokoliv říkat a dělat cokoliv....
-
Amerika nemůže dýchat a značky přispěchají na pomoc
3. června 2020Ještě před pár dny zely ulice velkých amerických měst prázdnotou kvůli pandemii koronaviru. Dnes je tomu...
-
Reklama na cigarety. Čím vás dostane?
30. května 2020Většina kuřáků ochutná svou první cigaretu ještě na základní škole. Podle výzkumu Kliniky adiktologie v České...
-
Pandempatie vs #COVIDwashing
19. května 2020Značky dělají, co můžou, aby ani v koronakrizi neztratily přízeň kupujících, a bombardují nás empatickými sděleními....
-
K-POP: marketingový generátor hvězd?
15. května 2020Nejsledovanějším videem na YouTube sice vytrvale zůstává Despacito (od ledna 2017 jej zhlédlo 6,6 miliard uživatelů), které...
-
Říkali nám, že jsme naivní, že takhle se tu byznys nedělá: John Erik a Tereza Salte o proměnách influencer marketingu
12. května 2020V podvečer se v prostorách Elite Hubu na nábřeží pražského Andělu setkávám s českou blogerkou a...
-
TikTok v roce 2020 – k dětem se přidávají celebrity a politici
26. dubna 2020Za poslední rok na TikTok vstoupili i politici a hudební průmysl si uvědomil velký potenciál této...
-
Když celebrity propagují alternativní medicínu
16. dubna 2020Lékař je odjakživa ve společnosti považován za velice váženou postavu. Na jeho rozhodnutí často stojí život...
-
5 marketingových rad v koronavirové době
31. března 2020Pandemie Covid-19 v posledních týdnech obrátila svět vzhůru nohama a má samozřejmě široké dopady i na...
-
Víry kolem viru – jaké jsou reakce firem ve světě?
27. března 2020Aktuální krizová situace ve světě vyvolaná šířením viru Covid-19 přiměla řadu firem přerušit své podnikání a...
-
Komunikace z karantény – co stojí za pozornost?
19. března 2020Marketingová oddělení společností, reklamní agentury i freelanceři prožívají během karantény kvůli nákaze Covid-19 velice zvláštní časy. Mnoho...
-
Beacony – nové majáky marketingu
23. února 2020Techniky lovu zákazníků nabírají nové rozměry. Obchodníci se snaží využít digitální dobu ve svůj prospěch a...