Jazykové okénko
Koupit, či nekoupit? Trend #GirlMath mění pravidla matematiky
10. listopadu 2023
Věděli jste, že pokud si koupíte kabát za tři tisíce a následně se rozhodnete ho vrátit,...
-
Čeština v reklamě: slovní hříčky, nebo reklamní hříšky?
17. května 2021Přijít s originální reklamou je čím dál těžší úkol. Český jazyk proto často představuje studnu nápadů,...
-
Zavirovaná řeč? Infekční jazyk? Slovní epidemie? (S)koro-komunikace!
30. dubna 2020Šíří se to během posledních několika měsíců všemi směry. Nový typ koronaviru Covid-19 osídlil mimo všech...
-
Od fíčury po kreáč: krátké pojednání o slangu marketérů
12. října 2018V Analyticsech jsme si sice nevysledovali, že mluvíme jako čuňata, ale víme to moc dobře. Microsite,...
-
Czech RepubLIKE: Máme rádi loga. Hodně.
1. července 2012„Bomba! Úlet! Parádní!“ Ale také „Nepromyšlené, strašné či Czech RePUBlike.“ Česká republika má nové destinační logo...
-
Okazionalismiáda aneb okazionalismy v současné české reklamní tvorbě
10. května 2012Možná jste si povšimli, že se svět reklamních textů hemží mnoha podivnými novotvary, které jsou často...
-
Cože? Slíže? Horkýže!
30. března 2012Mirku Slížovi, který se podílel na pátrání… Valící se kameny, Červené pálivé chilli papričky nebo Vy...