Konference
Work hard, play hard: Marketing festival 2015 se blíží!
Podle loňských účastníků “naprosto dokonalá akce” a “jediná konference, na kterou letos jet”. Jakkoli nesourodě můžou výrazy “konference” a “work hard, play hard” znít, přesně o tom Marketing festival je: špičková odborná akce v neobyčejně živém festivalovém hávu. Je určena pro všechny, kteří se zabývají SEO, linkbuildingem, PPC reklamou, webovou analytikou, content marketingem nebo sociálními sítěmi. Uvidíme se 26. až 28. listopadu 2015 v Janáčkově divadle v Brně?
Ať už se hravě pohybujete v digitálním prostředí marketingové džungle či se v ní teprve potřebujete zorientovat, klíčové je know-how. A kde jinde hledat víc inspirace pod jednou střechou? Pokud jste z Brna, máte to přímo před nosem, pokud jste z Prahy, bude pro vás asi nezvyklé jet za konferencí dál než do Holešovic, ale o to víc si výlet užijete. Letošní již třetí ročník bude opět plný odborných přednášek, workshopů, případových studií a ponese se v pravé festivalové atmosféře včetně tří velkých networkingů (čtěte večírků).
Video vydá za víc než tisíc slov – podívejte na klip z minulého roku a pochopíte, proč o Marketing Festivalu všichni mluví. Ta atmosféra se totiž nedá snadno popsat… (Kdo najde ve videu naši redaktorku, má bod!)
Kdo bude přednášet?
Řečnit přijede elita oboru z celého světa. Důkazem toho je i Larry Kim, kterého najdete na seznamu TOP 10 nejvlivnějších online marketérů dle Forbesu, PPCčkař par excellence a CEO společnosti WordStream. Další zářný příklad je Marty Neumeier. Ten stál u zrodu produktů Apple, Adobe Systems či Hewlett-Packard. Na svědomí má známou knihu The Brand Gap a v Brně nás naučí propojovat strategii s designem služeb a představí novinku The Brand Flip. Mezi naše favority patří také například mladý Jason Acidre, uznávaný SEO expert, vlastník úspěšné agentury na Filipínách s klientelou ovšem hlavně z USA. Dalšími osobnostmi budou například Daniel Waisberg, Aleyda Solis, Bart Schultz, Cyrus Shepard, Martin Šimko a další. A to není vše – během roku budou odhaleni další spíkři. Zkrátka je na co se těšit! Lineup z loňska si můžete prohlédnout tady.
Co praxe?
Jak sami organizátoři říkají, na obecné povídání je moc neužije. Proto program obsahuje spoustu workshopů a případových studií. Některé ze studií budou dokonce představeny ve světové premiéře. Pokud byste se chtěli pochlubit svou, můžete se přihlásit a možná budete vybráni, abyste přednášeli.
A co ta “play hard” část?
Večerní program je plánovaný na každý den. Nabídne rovnou pět kapel a spoustu další zábavy. Někteří večírky obzvlášť nemusí, ale lepší způsob networkingu a seznamování a záminku pro výměnu vizitek a LinkedIn adres ještě nikdo nevymyslel (že?).
Potkáme vás tam?
Markething je i letos mediálním partnerem Marketing festivalu, takže na místě nebudeme chybět. Budeme přinášet již tradiční twitterové zpravodajství a report z akce, abyste o nic nepřišli, pokud nebudete moci dorazit. Ale lepší bude, když přijedete!
Takže nezapomeňte: Marketing festival, 26. až 28. listopadu 2015, Janáčkovo divadlo, Brno. Registrace už běží – tak na nic nečekejte, lístky mizí rychle.
Obrázky: repro Marketing festival