Connect with us

Kreativita

Šestý ročník PIAF – Co nás čeká?

26. a 27. května se bude konat již šestý ročník pražského mezinárodního reklamního festivalu PIAF. Během těchto dvou dní v podzemí Národní galerie můžete navštívit nejrůznější semináře, workshopy a přednášky. Na první den večer je pak opět nachystána akce Shots in the Dark a druhý den proběhne slavnostní předávání cen Best of PIAF, předání ceny AKA agentura roku a ocenění nejlepším kreativcům BoB. Poté bude do noci následovat samozřejmě slavná roof party. Připravili jsme pro vás krátký souhrn nejdůležitějších a nejzajímavějších věcí, na které se na festivalu můžete těšit. 

„Celkově jsme připravili vystoupení třicítky přednášejících z deseti zemí světa. Vedle inspirativních globálních témat se věnujeme i ryze praktickým otázkám, které hýbou tuzemským trhem,“  říká o programu ředitel PIAF Marek Hlavica.

Workshopy

Hned první den dopoledne se můžeme těšit na 4 workshopy. Harald Betke se zaměří na prodávání snů u luxusních produktů a emocionální marketing, Yonathan Dominitz se zas bude snažit přesvědčit návštěvníky, aby neměli strach z kreativních řešení. Správné vedení týmu a vyhodnocení efektivity si navíc budeme moci vyzkoušet i v praktické části workshopu. Na dalším workshopu Mickey Denhey představí nástroje a postupy vedoucí k úspěchu firmy a poradí, jak zvítězit v bitvě o zákazníka. Poslední workshop, vedený Jakubem Hodboděm a Graemem Murraym, zase představí využití nejnovějších poznatků behaviorální vědy v praxi za účelem co nejúspěšnější kampaně.

Konferenční bloky

První blok konference bude pojednávat o novém fenoménu nejen na českém trhu, a to o nástupu nezávislých agentur. Julian Boulding například bude diskutovat o tom, jak se místní agentury po celém světě tomuto trendu přizpůsobují, Michal Nydrle se zase zamyslí nad užitečností agentur v současném světě. Dále vystoupí např. Al Moseley, Robert Haas či Rostislav Starý, na konci nás bude čekat i panelová diskuze na toto téma.

Druhý blok prozkoumá vztah efektivity a kreativity, Petr Dvořák promluví o marketingu značky Pilsner Urquell, Ladislav Csengeri vysvětlí pojem vyhořelé značky. O kreativním sales promo budou přednášet Martin Tošenovský a Martin Pešta, o takzvaném “Věku propojenosti” zase Petr Václavek. Ze zahraničních hostů si nenechte ujít Nicka Dochertyho (Nizozemsko) a Ramziho Moutrana (Spojené arabské emiráty).

Poslední, třetí blok se zaměří na revoluci v myšlení zákazníků, kterou vyvolala masivní digitalizace jejich života. O kreativitě podle Facebooku promluví Ryszard Sroka,  letmý pohled do budoucnosti marketingu nám ukáže Dietmar Dahmen. Yonathan Dominitz představí nástroje a metody, které umožňují integraci Above the Line reklamy s digitálem a sociální komunikací, Mailine Swildensová vysvětlí důležitost posouvání hranic v komunikaci se zákazníky a Myles Lord představí základní mix „digitálu, tradice a emocí“ v dnešní reklamě.

Shots in the Dark

I letos se můžeme těšit na přehlídku kreativních kampaní PIAF shots, která proběhne první den večer. Harald Betke ukáže reklamy ze soutěže Golden Award of Montreux, Phillipe Paget představí výběr AdForum Best of a Jan Kallista nabídne porovnání vítězů světové soutěže mladých režisérů Young Director Award a mladých talentů z ČR. I tentokrát je vstup k naší velké radosti zdarma. Více informací ohledně PIAF shots najdete na facebookové stránce udáosti.

kv copy 2

Kdo dostane Ptáka?

Nedílnou součástí festivalu je i předávání cen za kreativitu. Porota, složená ze špičkových kreativců, jako jsou Ramzi Moutran (předseda poroty), Alexander Schill, Luiz Sanches, Arno Lindemann nebo Chris Garbutt, a zadavatelů zastupujících významné značky, rozdělí ceny pro tři nejlepší práce celkem ve 14 kategoriích. Po tomto vyhlášení se navíc udělí i cena pro agenturu roku od Asociace komunikačních agentur a cena pro nejlepší jednotlivce v oblasti kreativity BoB (Best of Best). Tu dostanou ti, jejichž práce dosáhli nejlepších umístění na mezinárodních i domácích soutěžích v uplynulém roce.

Celý program naleznete pod tímto odkazem. Doufáme, že vás zaujal stejně jako nás a snad se s některými v květnu v Národní galerii uvidíme.

Jak citovat tento článek?

FOŘTOVÁ, Johana. Šestý ročník PIAF – Co nás čeká?. Markething [online].  20. dubna 2015 [cit.2015-04-20]. ISSN 1805-4991. Dostupné z: http://www.markething.cz/sesty-rocnik-piaf-co-nas-ceka.

Continue Reading

Studuje 3. ročník oboru Marketingová komunikace a PR. Nejvíce se zajímá o marketing neziskových organizací, event management a interní komunikaci. Ve volném čase se snaží doučit se vše, co jí nejde - dává tomu tak rok, maximálně dva.

More in Kreativita

To Top