Konference
Zboří konference KONFRONTACE zavedené mýty?
Zdá se, že kino Atlas bude 30. dubna svědkem opravdu netradiční konference. Ambiciózní akce Marketingového institutu (MKTI) si totiž klade za cíl vyzvat na souboj staré zavedené pravdy a zpochybnit to, co je bráno jako nedotknutelná mantra. Konference bude rozdělena do třech tematických bloků, „na kousky cupujících fráze, které často kolem sebe slýcháme“. V rámci každého bloku vystoupí čtyři profesionálové z různých oborů, kteří se budou snažit zničit tato zavedená klišé a nastolit nové normy.
„Budeme hledat jasné návaznosti v dnešním světě, businessu a marketingu a chceme zpochybnit zkostnatělé trendy a nastolit nové, aktuální. Chceme vyvolat v lidech otázku, jak přemýšlet o práci a podnikání z jiné perspektivy a jak začít měnit svět. A také bychom rádi odstranili mýtus, že u nás to nejde,“ říká Tomáš Poucha, výkonný ředitel MKTI.
V byznysu se toho už moc nevymyslí
První blok bude pojednávat o současném trendu sdílené ekonomiky, která je dneska nejrychleji rostoucím byznysem na světě. Inspirativní rámec na začátku představí Radka Pokorná z Blue Note Events a uvede i některé případové studie. Dále se představí přímo zástupci společností, které se sdílenou ekonomikou pracují – konkrétně Václav Gráf z Uber, Martina Sikorová z Eco Salon Rolland a Lucie Tvarůžková z CreativeDock.
Data máme, ale informace chybí?
Ve druhém bloku se budou probírat data a informace – jak z nich získat důležité znalosti a jak je využít ke zvýšení zisku. Inspirativní rámec vysvětlí Ota Novotný z xPort VŠE Business Accelerator, na což pak naváže Michal Štádler z IRMS, který představí reálný produkt Data Sapiens, dodávající přímo informace. Dále promluví i generální ředitel T-Mobilu Milan Vašina a na závěr provede Tomáš Trampota z Institutu komunikačních studií a žurnalistiky kritickou analýzu života generace Y, která podle něj data stejně vůbec nepotřebuje.
Na zábavu není v byznysu místo ani čas
Třetí blok se zaměří na fungování osvědčených manažerských postupů v současné, neustále se měnící době. Tyto postupy totiž fungují stále méně, k vedení lidí už nestačí moc, ale je nutná hlavně autorita. Zdá se, že alfou a omegou úspěchu jsou angažovaní a šťastní zaměstnanci – promítne se to pak ale do zisku firmy, nebo je to jen „úlet personalistů z pražských kaváren“? Úvodní slovo si vezme Petr Sedláček ze společnosti NESPIRE, po něm představí názor společnosti Siemens ředitel závodu Mohelnice Pavel Pěnička. Dále vystoupí autor bestselleru Dokonalý život a partner společnosti M.C. Triton Pavel Vosoba a celou konferenci uzavře psycholog a kouč Bohuslav Jäger. Ten vysvětlí, co se skrývá pod pojmem military leadership a jak s ním pracovat.
Další informace se dozvíte na webu konference a na facebookové události. Přijdete konfrontovat současná dogmata a necháte se inspirovat inovativními nápady profesionálů z nejrůznějších oborů?
Jak citovat tento článek?
FOŘTOVÁ, Johana. Zboří konference KONFRONTACE zavedené mýty?. Markething [online]. 20. dubna 2015 [cit.2015-04-20]. ISSN 1805-4991. Dostupné z: http://www.markething.cz/zbori-konference-konfrontace-zavedene-myty.