Connect with us

Naše eventy

Young Lions 2024: Přehlídka mladých talentů v prostorách WPP

Každoroční klání mladých talentů na soutěži Young Lions bylo tento týden završeno slavnostním vyhlášením výherců a networkingovým večerem. Na akci po úvodních slovech prezentovali klienti nelehká zadání, která týmům zadali. Úspěch slavily nejen agentury DDB Prague, Zaraguza, Leo Burnett Prague, ale i Plzeňský Prazdroj. 

I letos se zástupci významných agentur sešli v prostorách WPP Campusu, aby se dozvěděli výsledky prestižní soutěže Young Lions. Narozdíl od předešlých ročníků se letos poprvé soutěžící dozvěděli své umístění až na samotném galavečeru. Vyhlášení se tak sice obešlo bez předem připravených prezentací vítězných projektů, zato nebyla nouze o radostný výskot umístěných či o napjatou atmosféru. Večerem hosty provázelo nestandardní duo raperů-moderátorů, kteří prokládali vyhlášení jednotlivých kategorií beatboxem, improvizovaným rapem, a občas i pokusem o breakdance. Ovšem kvůli tomu jsme tam nebyli – hlavními hvězdami totiž byli všichni účastníci, kteří zvládli stresující 24hodinovou challenge a odevzdali svůj projekt včas. 


Šestnáctého ročníku národního kola soutěže Young Lions se zúčastnilo celkem 81 ambiciózních dvojic z řad komunikačních profesionálů do 31 let. Týmy zpracovávaly zadání pro jednu ze čtyř neziskových organizací, mezi které patřily třeba Spolu dětem nebo Znesnáze. Jejich výstupy následně posuzovala odborná porota, kterou v různém složení tvořilo celkem 21 profesionálů. Kdo ovládl kterou kategorii a jak to celé dopadlo? 

V kategorii Média obhájili první místo Judita Růžičková s Davidem Červeným

Soutěžní brief od organizace Znesnáze postavil týmy před nelehký úkol – eliminovat stud, který často provází jedince, když si mají říct o pomoc v nelehké životní situaci. 

1. místo: Judita Ružičková a David Červený, Zaraguza

2. místo: Francisca Plaza a Nikola Klepáčková, Ogilvy

3. místo: Samu Sadovský z Publicis Groupe a Jaroslav Salon z Triad Advertising

Propojení organizace Zachraň jídlo s Wolt vyneslo první místo v kategorii Digital

Zadání pro projekt Obědovka od organizace Zachraň jídlo znělo jasně – oslovte lidi a zapojte je do projektu propojujícího sociální pomoc s ekologickou stránkou boje proti plýtvání potravinami. 

1. místo: Danila Shlenov a Vojtěch Vaník z DDB Prague

2. místo: Simone Di Salvo a Iman Delić z DDB Prague

3. místo: Viktorija Kudyn a Kristýna Velacková z agentury Insighters

Kategorie PR pomáhala dětem v dětských domovech

Týmy dostaly zadání od organizace Spolu dětem. Jejich hlavním cílem bylo vytvořit komunikaci pro projekt Dejme šanci dětem a získat tři až pět podniků pro spolupráci s dětskými domovy. 

1. místo: Ondřej Šveda z MSL Czech Republic a Lucia Krajčiová ze Saatchi & Saatchi

2. místo: Mária Lujza Fajtová a Tereza Hadrbolcová z Ogilvy

3. místo: Terezie Hofmanová a Kateřina Kuželová z AMI Communications

Stigma spojené se sexualitou u postižených bořila kategorie Print

Pro Domov sv. Anežky vytvářeli soutěžící v této kategorii tiskové inzeráty, které empatickou a nenásilnou formou upozorňovali na tabuizaci sexualních potřeb u lidí s postižením. 

1. místo: Martin Božík a Yousef Yaghmour z Leo Burnett Prague

2. místo: Anna Laštovičková a Zuzana Doušková z Better Marketing

3. místo: Marek Klimeš a Kryštof Volf z Leo Burnett Prague

Stejné zadání jako kategorie Média měla i kategorie Marketers

S brandovými řešeními, které měly za úkol eliminovat pocit studu u lidí v nesnázích, přicházeli týmy z různých firem a organizací. Tím nejlepším byl ženský tým z Plzeňského Prazdroje.

1. místo: Alžběta Baňovič Kurillová a Michaela Ulická z Plzeňského Prazdroje

Podrobnosti k jednotlivým projektům můžete nalézt na webu Young Lions a pro hlubší vhled do dynamiky soutěžících a porotců doporučujeme nový Young Lions Podcast. Gratulujeme všem účastníkům a přejeme hodně štěstí vítězům při obhajobě v Cannes!

JAK CITOVAT?

KONOPÁSKOVÁ, Michaela. Young Lions 2024: Přehlídka mladých talentů v prostorách WPP.  In: Markething [online], 2024. ISSN 1805 – 4991. THEIN, Filip, editor. Dostupné z: https://markething.cz/young-lions-2024

Continue Reading

Studentka 1. ročníku magisterského oboru Strategická komunikace na FSV UK. Bez hrnku dobré kávy nebo skleničky vína nedám ani ránu. A bez psů. A knížek.

More in Naše eventy

To Top