Naše eventy
Přišla vám Notifikace! Markething přichází s novým eventovým konceptem
Marketing patří k vysoce dynamickým oborům, držet krok s nejnovějšími trendy a lidmi, kteří je formují, tak může být oříšek. Trendy a kauzy na internetu vznikají a zanikají v řádu dnů. Jak si tedy udržet přehled a čerpat inspiraci z relevantních trendů?
Marketingoví specialisté rádi hledají inspiraci u svých kolegů i konkurentů, debaty a diskuzní panely jsou tak populárním formátem setkávání. Tato setkání však často nestíhají včas reagovat na rychle se měnící trendy. Členové našeho event týmu proto přicházejí s agilním konceptem diskuzního panelu s názvem Notifikace, který má přinášet rychlou reakci na fenomény z marketingového prostředí a představovat aktéry, kteří za nimi stojí.
První Notifikace s názvem „Střet internetu a televize – Tým, který stojí za Mikýřem” proběhne již 30.4. v 18.00 ve Vedlespace. Akce nabídne pohled do zákulisí marketingových aktivit kolem Martina Mikysky alias Mikýře. Mikýř je internetový bavič, postrach podvodníků a nově i účastník světoznámé reality-show Survivor.
Hned od prvního dílu Survivor Česko & Slovensko rozdělovala Mikýřova účast společnost na dva tábory – na ty, kteří ho milovali a pořad sledovali jen kvůli němu, a na ty, kterým se jeho způsob hry zdál příliš teatrální. Mikýř a jeho tým tak odstartovali markertingový fenomén – propojili internetové a televizní publikum a vytvořili propracovaný systém propagace, který jim zatím zdá-se vychází.
Jsou to právě klíčové figury Mikýřova týmu, Honza Cón a Vilém Franěk, kteří na první Notifikaci vystoupí. V marketingu se oba pohybují už řadu let, vystudovaný medik Vilém se k němu dostal skrze Univerzitní hokejovou ligu, ve které se jako spoluzakladatel staral o komunikaci a dodnes si v ní drží funkci marketingového ředitele. Honza se v minulosti realizoval například v Mall Group nebo Czech Video Center. Společně spolupracovali také na prezidentské kampani Danuše Nerudové, kde se Vilém ujal role Head of Digital a Honza týmu pomáhal s TikTokem a postprodukcí videocontentu. Mikýře na jeho úžasné pouti internetem doprovázejí od samého začátku a na Notifikaci nám prozradí, jaké bylo pracovat na propojení Mikýřovy osobnosti s konceptem Survivor, co je inspirovalo a jaké další aktivity připravují.
Akce nabídne nejen rozhovor s marketingovými inovátory, ale také příležitost pro networking se zainteresovanými stranami a mladými talenty z oblasti marketingu. Chybět nebude ani neformální afterparty.
Lístky lze zakoupit na sociálních sítích Markething. Těšíme se na vás!
JAK CITOVAT?
ČAPKOVÁ, Ema. BEČÁKOVÁ, Nikol. Přišla vám Notifikace! Markething přichází s novým eventovým konceptem In: Markething [online], 2024. ISSN 1805 – 4991. Dostupné z: https://markething.cz/prisla-vam-notifikace