Connect with us

Komunikace

Přišla vám Notifikace! Tentokrát na vlně hudby a marketingu

Po úspěchu první Notifikace, která nabídla pohled do zákulisí kolem týmu Mikýře, se eventový tým Markethingu rozhodl navázat dalším dílem. Tentokrát se večer v prostoru Vedle Space nesl v rytmu beatů, TikToku a osobních příběhů z hudební branže.

Notifikace: Marketing v hudebním průmyslu spojila čtyři výrazné tvůrce, jejichž práce rezonuje na sociálních sítích i v uších fanoušků. Panelová diskuse nahlédla do zákulisí brandbuildingu hudebních interpretů, tvorby virálního contentu i hledání rovnováhy mezi uměním a strategií.

Marketing, co má flow: Když se hudba potká s obsahem

Diskusi otevřel František Majer (@fanda_majer), content stratég a mozek za komunikací značek jako Addict Rave, Milion Plus nebo TikTok The MAG WRAP. Přiblížil publiku, jak vzniká obsah, který nejen ladí se značkou, ale hlavně funguje.

Dnes už nestačí, že je track dobrý. Musí to být i dobrý TikTok. My někdy z jednoho songu uděláme deset různých snippetů a zkoušíme, co bude fungovat nejlíp. Někdy uspěje i to, co původně nikdo nečekal,“ řekl Majer.

Autenticita versus algoritmus

Do diskuse se zapojila také Barbora Ničová (@baecotije), zpěvačka a autorka skladeb Vůně cíg nebo Srdce jo, hlava ne. Působivě popsala vnitřní napětí, které vnímají mladí interpreti mezi přirozeným projevem a očekáváním publika i platforem.

Chci, aby lidi cítili, že to jsem já. Ale víš, že bez sítí a bez nějaké strategie to prostě nefunguje. Nejde jen o hudbu, jde o to, jak ji zabalíš a komu ji ukážeš.“

Její otevřenost rezonovala s publikem, které tvořili především studenti, začínající marketéři a fanoušci rapové a popové scény.

Producent jako značka

Třetím hostem byl Egy (@egyhobeats_dc), producent a člen Dogga Clanu, který získal ocenění v rámci The Mag Awards. Ve své části panelu mluvil o tom, že značka producenta má dnes stejně velkou váhu jako značka interpreta – a že beat už dávno není jen podklad.

Každej beat má mít tvář. Ať už jde o vizuál, jméno nebo sound, potřebuješ něco, podle čeho si tě lidi zapamatujou,“ řekl Egy.

Hudba, média a storytelling

Čtvrtým hostem byl David Kopecký (@davidkop), producent a manager rychlých kluků jako jsou Calin, STEIN27 nebo Viktor Sheen. Do diskuse přinesl pohled do práce s narativem a komunikací „za scénou“.

Zajímá mě, jak vyprávět příběh interpreta – nejen přes songy, ale i přes to, co dává ven mezi nimi. Instagram, rozhovor, TikTok – všechno to je jeden velký storytellingový prostor,“ vysvětlil.

Co dál?

Druhý díl Notifikace potvrdil, že rychlý diskusní formát reagující na aktuální fenomény má v českém marketingu své pevné místo. Studentský spolek Markething.cz už teď připravuje další díl, který se zaměří na nové prostředí a nové výzvy.

Sledujte @markething_cz a nenechte si další Notifikaci utéct. Možná bude právě o tématu, které řešíte i vy.

Jak citovat

PERNEKROVÁ, Barbora. Přišla vám Notifikace! Tentokrát na vlně hudby a marketingu In: Markething [online], 2024. ISSN 1805 – 4991. Dostupné z: https://markething.cz/notifikace-2025

Continue Reading

More in Komunikace

To Top