Konference
Jak vypadá svatá trojice letošního Marketing Festivalu?
Marketing Festival 2017, který se uskuteční 9. a 10. listopadu v pražském Kongresovém centru, nabídne divákům špičky digitálního marketingu. My jsme pro vás vybrali tři pro nás zásadní speakery, které byste si rozhodně neměli nechat ujít. Jejich přednášky zahrnují mimo jiné vývoj umělé inteligence, nejčastejší klamy digitálního marketingu a důvod, proč je potřeba v reklamní branži přiměřeně riskovat.
Avinash Kaushik
Nejen podle jména největší hvězda letošního Marketing Festivalu. Kromě práce v Googlu, kterou na svém Linkedinu popisuje jako Digital Marketing Evangelist, se autor blogu Occam’s Razor a knihy Web Analytics 2.0 věnuje především webové analytice.
Při své poslední zastávce na Marketing festivalu v roce 2014 představil přelomový framework See Think Do Care a sepsul české webaře za nekvalitní práci.
Letošní přednáška s názvem AI and Machine Learning: Implications on Business, Marketing & Analytics se podle všeho zaměří především na budoucnost umělé inteligence a její využití v marketingu.
Bob Hoffman
Kontroverzní zakladatel agentury Hoffman/Lewis, autor blogu Ad Contrarian a kritik digitálního marketingu s více než 20 letou praxí, který mimo jiné tvrdí, že žijeme ve „Zlatém věku bullshitu“, zavítá do Česka poprvé.
Hoffman se ve své předášce Marketers Are From Mars, Consumers Are From New Jersey zaměří na kritiku digitálního marketingu, konkrétně pak na nejčastější klamy a vysavače rozpočtů v digitálním marketingu.
Joe Wade
Další hvězdou, která se představí na letošním festivalu, je veterán kreativního průmyslu, managing director londýnské agentury Dont Panic, autor mnoha významných kampaní a držitel ceny BAFTA za satirický seriál The Revolution Will Be Televised.
Pravděpodobně nejznámější kampaní, na které se Joe Wade s agenturou Dont Panic podílel, byl v roce 2014 spot Most Shocking Second A Day pro organizace Save The Children.
Na konferenci by měla zaznít přednáška We Must Scare Our Clients, ze které budete podle Wadových slov odcházet s „jasnou představou o tom, proč dobrá reklama potřebuje určitou míru rizika, aby uspěla.”
My na letošním Marketing festivalu nebudeme chybět, tak sledujte náš Twitter a Instagram, ať o nic zajímavého nepřijdete!
Zdroje obrázků
