Reklama
Soutěž PIAF Awards ovládlo německé LEGO, nejvíce cen putuje do Česka
Před několika málo minutami proběhlo vyhlášení prestižní soutěže PIAF Awards ve Veletržním paláci. Celé dva dny jsme byli na místě a teď vám přinášíme kompletní přehled výsledků.
Do finále se dostalo celkem 116 přihlášek z 12 zemí. Kompletní shortlist můžete naleznout zde. Letos se mezi vítězi umístilo celkem devět reklam z Česka, což je třikrát více než v loňském roce, a tím také získala nejvíce cen v rámci celé soutěže. Osm cen získali shodně Brazílie a Německo. Zatímco Česká republika ale získala pouze jedno zlato, Německo a Brazílie shodně po čtyřech, Německo navíc i hlavní cenu Grand Prix.
Soutěž ovládlo německé Lego
U příležitosti uvedení filmu Star Wars ve 3D v Německu vytvořila agentura Serviceplan hrací stroj ve tvaru válce, na nějž bylo použito dvacet tisíc kostiček Lego, které díky vhodnému uspořádání při otáčení válce vytvářely melodii ústřední skladby Star Wars. Mezinárodní porota ocenila tuto instalaci v kategoriích Creative sales & sales support a Brilliant execution, navíc byla oceněna i Hlavní cenou Grand Prix.
V kategorii Storytelling získala hned dvě zlata AlmapBBDO, obě pro Volkswagen. Nás zaujala zejména reklama Translator, kterou jsme již před nedávnem sdíleli na našem Facebooku.
Jedinou českou zlatou cenu si odnesla v kategorii Flash impact Ogilvy za svůj projekt Daruj správně:
Za zmínku stojí ještě dvě bronzové ceny pro Kaspeny za Navigaci pro Kooperativu. Tento projekt sklízel velký úspěch již na Louskáčkovi.
Kompletní výsledky naleznete zde.
Tento článek a reportáž na Facebooku a Twitteru vám z místa konání zajišťovali Ondřej Pavlů, Bára Babická, Eliška Kubešová a Štěpán Soukeník.
Za náhledový obrázek děkujeme stránce piaf.cz.
Jak citovat tento článek
REDAKCE. PIAF. Markething [online]. [cit. 2012-04-26]. Dostupné z: http://www.markething.cz/piaf