Connect with us

Reklama

No tak, Kofolo. S takovým jménem bys měla mít k mládeži lepší vztah!

Nový TV spot Kofoly “Extra bylinková” vzbudil v českém, poměrně tolerantním rybníčku řadu diskusí. Student střední školy propadne u zkoušení, musí zůstat po škole a ještě si trest fyzicky odpracovat s pohlednou učitelkou. “Představte si, kdyby to nebyla učitelka, ale učitel! A místo studenta žačka,” namítají někteří. Spot logicky navazuje na sérii reklam s poselstvím “Když ji miluješ, není co řešit”. Marketingoví odborníci ale namítají, že právě značka Kofoly je tak silná, že by nemusela nic řešit a nepokoušet se o poměrně lacinou, byť roztomile provedenou provokaci.

Zdroj titulní fotografie: printscreen server youtube.com.

Continue Reading

Spoluzakladatelka serveru Markething.cz a vedoucí katedry marketingové komunikace a PR na FSV UK. Zaměřuje se na marketing módních značek, public relations, strategický management reputace a interkulturní komunikaci.

More in Reklama

To Top