Connect with us

Reklama

Desetiletá topmodelka. Versace buduje brand pro děti

Donatella to zase přehnala. Tentokrát nikoliv s dávkou silikonu do rtů, ale s reklamní kampaní na novou extenzi značky Versace pro děti.

Jako modelku si vybrala rozkošnou dceru Cindy Crawfordové, jedné z generace slavných supermodelek devadesátých let. Cindy bývala múzou a dlouholetou modelkou pro Gianni Versaceho, tragicky zemřelého bratra Donatelly, který značku vybudoval a na jehož tvůrčím základě stojí dodnes.

Donatella patrně chce, aby se historie opakovala a šarm Cindy, kterou fotil Richard Avedon, se přenesl na její dceru Kaiu Gerberovou. Jenže té je teprve deset.

Ve světě modelingu se běžně pohybují dívky od čtrnácti let, které na fotkách vypadají jako zachovalé třicítky. Když v roce 1981 použil do reklamy na své džíny Calvin Klein čtrnáctiletou Brooke Shieldsovou, americká společnost se mohla zbláznit – ale Calvin Klein na tom vydělal. Stejně tak, jako Donatella vydělá na kontroverzi a spojení se Cindy, i když značka Versace se ve finančních výsledcích potápí jak Titanic.

Donatella narozdíl od Kleina malé Crawfordové nevkládá do úst slogan “mezi mnou a mýma calvinkama nic není”, resp. “pod tou sukničkou nic nemám”. Jedná se o kampaň s dětským oblečením, která nemá propagovat sex ani smyslnost. Ale podívejte se na ten obrázek ještě jednou…

Zdroj titulního obrázku: haveuheard.net.

Continue Reading

Spoluzakladatelka serveru Markething.cz a vedoucí katedry marketingové komunikace a PR na FSV UK. Zaměřuje se na marketing módních značek, public relations, strategický management reputace a interkulturní komunikaci.

More in Reklama

To Top