Connect with us

Média

Justin Bieber, bůh teen popu s miliardou zhlédnutí

Nezávazně jsme v redakci vytvářeli agendu na rok 2013, do které jsme chtěli případně zahrnout i koncert Justina Biebera. Zděsili jsme se ve chvíli, kdy došlo ke zjištění, že nejpopulárnější Kanaďan se při svém evropském turné Praze vyhne! Rozhodli jsme se proto demonstrovat znalost jeho zásluh a úspěchů, čímž se ho budeme snažit přesvědčit k tomu, aby přece jen vyprodal pražskou O2 Arenu.

Justin je pro mnohé, stejně jako Zack Efron, Selena Gomez, Bella Thorne či Carly Rae Jepsen, symbolem náctiletého úpadku a nevkusu, který páchne Disney Channelem a Billboard Music Chart. My v redakci ale víme, že dosahování miliardových cifer ve světě sociálních médií se vyvažuje zlatem, a proto k němu chováme jisté sympatie. Pokud je například Patrik Vrbovský králem popu, stále představuje pouze jednoho z mnoha Justinových vazalů obhospodařujících úhor, který imperátor světové pop music nechal ležet ladem.

Justin Bieber v cifrách

Sestavili jsme pro vás tabulku Justinových zásadních onlinových úspěchů, které vévodí šest impozantních hudebních videí. Vybrali jsme je nejen pro dech beroucí počet zhlédnutí na youtube, ale i pro symbolický význam při Justinově přerodu z chlapce v muže, který umí tančit jako Michael Jackson, řídit jako Steve McQueen, hrát na kytaru jako Bruce Springsteen a nakupovat jako Sarah Jessica Parker. Je důležité, aby Justin Bieber koncertoval i v hlavním městě České republiky, stejně jako bylo důležité, když zde měl Mozartův Don Giovanni před více jak dvěma staletími světovou premiéru. Oba tyto hudebníky spojuje též víra v křesťanského boha, atraktivní vzhled a zajímavý, do výše vystavěný účes. Snad nad námi Justin nakonec nezlomí hůl a staneme se jeho nejoblíbenějším světovým národem.

Jak citovat tento článek:

MAXA, Martin. Justin Bieber, bůh teen popu s miliardou zhlédnutí. Markething [online]. 17. srpna 2012 [cit.2012-08-17]. ISSN 1805-4991. Dostupné z: www.markething.cz/justin-bieber-infografika.

Continue Reading

Absolvoval bakalářský obor Marketingová komunikace a PR na IKSŽ FSV UK a roční studium na francouzském Sciences Po Rennes, kde se zaměřil na marketing luxusního zboží a módních značek v propojení s moderními dějinami. Magisterský titul získal taktéž na IKSŽ FSV UK v rámci oboru Mediální studia. V současnosti na své alma mater externě vyučuje, zajímá se o oblast transmediálního vyprávění.

More in Média

To Top