Connect with us

Konference

Na koho se můžete těšit na největší konferenci výkonnostního marketingu?

Již v úterý 22. května se v síních vinohradského Národního domu setkají experti výkonnostního marketingu při příležitosti 2. ročníku konference Performance 2020. Těšit se můžete na 13 hostů, kteří se prostřednictvím přednášek a workshopů podělí o nejnovější trendy i praktické rady – řeč padne například o lokální a mobilní reklamě, videoreklamě na YouTube nebo ROPO efektu.

Pořadatel ACOMWARE si pro návštěvníky připravil program nabitý osobnostmi z PPC světa. Neustále narůstající význam sociálních médií přirozeně přitahuje čím dál více inzerentů – vyhodnocování napříč různými zařízeními a platformami se proto stává těžším. O tom, jak správně integrovat rozdílné digitální strategie a měřit odlišné kampaně, bude hovořit Mark Irvine ze společnosti Wordstream, který byl magazínem PPC HERO vyhlášen 5. nejvlivnějším PPC expertem na světě roku 2017.

Warren Knight představuje svoji knihu Think Digital First.

Konference znovu uvítá Warrena Knighta, autora knihy Think Digital First

Inovace v oblasti lokálních reklam představí ředitel Merkle Inc., Andy Taylor. Vztah mezi online a offline reklamou je podle něj bližší než kdy jindy. Důkazem toho je například nová možnost inzerovat v aplikaci Google Maps. Z Googlu samotného se dozvíme více zase o reklamě mobilní, a to díky Dominiku Wöberovi, který je součástí Google již od roku 2007. V současné době vede oddělení Performance Sales DACH & CEE a svůj tým prodejců. 

Andy Taylor se těší do Prahy.

Do přímé diskuze se bude možné zapojit v rámci seminářů, které se zaměří na užitečné tipy pro správu kampaní. Jak vyladit online reklamu od autobiddingu po zdvojnásobení obratu, prozradí v doprovodném programu odborníci z praxe.

Kompletní program včetně obsahu předchozího ročníku naleznete zde.

A ještě závěrečný bonus…

Pokud chcete získat slevu na vstupenku ve výši 1 000 Kč, stačí pouze zadat promo kód: perf2020-markething

 

Continue Reading

More in Konference

To Top