Konference
Na koho se můžete těšit na největší konferenci výkonnostního marketingu?
Již v úterý 22. května se v síních vinohradského Národního domu setkají experti výkonnostního marketingu při příležitosti 2. ročníku konference Performance 2020. Těšit se můžete na 13 hostů, kteří se prostřednictvím přednášek a workshopů podělí o nejnovější trendy i praktické rady – řeč padne například o lokální a mobilní reklamě, videoreklamě na YouTube nebo ROPO efektu.
Pořadatel ACOMWARE si pro návštěvníky připravil program nabitý osobnostmi z PPC světa. Neustále narůstající význam sociálních médií přirozeně přitahuje čím dál více inzerentů – vyhodnocování napříč různými zařízeními a platformami se proto stává těžším. O tom, jak správně integrovat rozdílné digitální strategie a měřit odlišné kampaně, bude hovořit Mark Irvine ze společnosti Wordstream, který byl magazínem PPC HERO vyhlášen 5. nejvlivnějším PPC expertem na světě roku 2017.
Inovace v oblasti lokálních reklam představí ředitel Merkle Inc., Andy Taylor. Vztah mezi online a offline reklamou je podle něj bližší než kdy jindy. Důkazem toho je například nová možnost inzerovat v aplikaci Google Maps. Z Googlu samotného se dozvíme více zase o reklamě mobilní, a to díky Dominiku Wöberovi, který je součástí Google již od roku 2007. V současné době vede oddělení Performance Sales DACH & CEE a svůj tým prodejců.
Do přímé diskuze se bude možné zapojit v rámci seminářů, které se zaměří na užitečné tipy pro správu kampaní. Jak vyladit online reklamu od autobiddingu po zdvojnásobení obratu, prozradí v doprovodném programu odborníci z praxe.
Kompletní program včetně obsahu předchozího ročníku naleznete zde.
A ještě závěrečný bonus…
Pokud chcete získat slevu na vstupenku ve výši 1 000 Kč, stačí pouze zadat promo kód: perf2020-markething