Connect with us

Reklama

Absolut Unique – láhev jako žádná jiná

Absolut Vodka již tradičně přichází se speciální předvánoční edicí. Po kožených pouzdrech v rockovém stylu nebo maškarádovém převlečku se ale letos opravdu vytáhli. Potisk lahve se skládá z 51 typů kreseb a 38 různých barev. Nejnovější limitovaná edice s názvem Absolut Unique je pojmenována víc než trefně. 

Edice 4 milionů lahví, z nichž ani dvě nejsou stejné. Pro výrobu je využita unikátní technologie a design inspirovaný street artem. Aby byla tato akce zrealizována, bylo třeba přestavět celý výrobní proces. Pomyslným umělcem je v tomto případě stroj, který je zásadní součástí výroby této rozmanité edice. Jediné, co bylo vytvořeno člověkem, je vzorec pro potisk. Pak už byla veškerá práce přenechána strojům, aby tento design uskutečnili. Každá láhev má navíc svoje vlastní výrobní číslo. Touto technologií může být vyrobeno až 94 triliónů rozdílných lahví, což znamená 13 miliónů lahví na každou osobu na Zemi.

ARVE Error: need id and provider

Láhev jako základ brandu

Světoznámá láhev byla navržena v roce 1979 Gunnarem Bromanem a Hansem Brindforsem. A stala se ikonou! Její specifický tvar, který vychází z tradiční lékárnické láhve, je univerzální motiv, jehož způsoby použití jsou téměř nevyčerpatelné. Mnoho umělců z celého světa se inspirovalo tvarem této švédské vodky, již tradičně zasazené do různých motivů. Neměnný tvar Absolut Vodky dává umělcům a především Absolutce samotné úžasnou příležitost vytvořit cokoliv ve tvaru lahve nebo na lahev cokoliv nakreslit. Takto byla vytvořena například série s názvy měst jako Dublin nebo Sydney. Všechny lahve a reklamy si můžete prohlédnout na Absolut webu. A nebo přímo v obchodě, limitovanou Unique edici si totiž můžete koupit i v Česku.

 

Zdroj: 

www.absolut.com/Unique

 

Jak citovat tento článek:

ŠTENCLOVÁ, Dorota. Absolut Unique: láhev jako žádná jiná. Markething [online]. 18. listopadu [cit. 2012-11-18]. ISSN 1805-4991. Dostupné z: http://www.markething.cz/absolut-unique .‎

 

Continue Reading

Studentka 1. ročníku Marketingové komunikace a PR na FSV UK. Zajímá se o brand, značku, sportovní marketing a vše aktuální a zajímavé z oblasti marketingu a PR.

More in Reklama

To Top