Connect with us

Komunikace

Žhavá témata na Marketing Challenge Foru

Jestli občas mrknete na náš Twitter, mohli jste si všimnout, že minulý týden se Markething zúčastnil konference Marketing Challenge Forum. Na konferenci své marketingové zkušenosti a vychytávky představilo celkem 9 řečníků. My vám z jejich vystoupení přiblížíme ty nejzajímavější momenty.

Hned zkraje konference své kreativní já nezapřel Vilém Rubeš, který svým osobitým a humorným pojetím nadefinoval nejrůznější marketingové nesmysly a zlozvyky marketérů, čímž hned po ránu vytvořil příjemnou atmosféru. Richard Nagy, marketingový ředitel Zentivy, účastníky konference zase seznámil s rozložením pravomocí mezi obchodními a marketingovými odděleními ve firmách a jako bonus celý výklad doplnil osobními poznatky a radami ohledně této problematiky.

Jedním z nejzajímavějších momentů konference byla principielní shoda zástupců Air bank a DHL. Karolína Šrámková z Air bank posluchačům přiblížila firemní strategii přístupu k zákazníkům a vůbec k celému poskytování bankovních služeb, která tkví v efektivitě a moderních přístupech. Následně Tomáš Zdražil coby zástupce DHL Express necíleně poukázal na to, že právě v přístupu k zákazníkovi si jsou tyto dvě firmy blízké. Obě firmy totiž prosazují jednoduchost, jednoduchost a zase jednoduchost. V kontrastu se svým příjmením si Tomáš Zdražil připravil prezentaci na téma “Jde to i levně!” a mimo jiné zdůraznil i důležitost marketingu pro novou generaci označovanou jako Y, na kterou již firma cílí, ačkoliv se jejich cílovou skupinou teprve stane.

Dále Lenka Šilerová, Executive Director v Ipsos Loyality, zaperlila výrokem, že zákazníkům se musí doporučit, koho doporučit, jinak vás nedoporučí. Jana Zahradníčková, manažerka marketingu ve Slevomat.cz, nás kromě smrští čísel zahrnula i informacemi o efektivitě využívání různých forem online reklamy a pochlubila se i faktem, že Slevomat.cz měl u nás historicky první banner na log-outové stránce Facebooku. Tomáš Fiala, Marketingový ředitel firmy ETA, zase přednášel o parazitování na kampaních konkurentů. Připravil si prezentaci s trefným názvem „Zneu/žijte (s) konkurenci/í“, při které hovořil o marketingových tricích, které konkurenci sice úplně nepotěší, ale o to více pobaví zákazníka.

Andrea Černáková, CRM manažerka BMW Group Czech Republic

V posledním bloku přednášek představila Andrea Černáková, CRM manažerka BMW Group Czech Republic, kladné i záporné stránky direct marketingu, který byl využit například i v osobité kampani pro propagaci vozu BMW 7, při které zdaleka nebylo spoléháno na masovou komunikaci. Posledním inspirativním vystoupením přispěl na závěr šéf marketingu 2N TELEKOMUNIKACE Šimon Antropius. Kromě přiblížení strastí, které s sebou nese rebranding, provedl posluchače firemní B2B komunikační kampaní a odhalil čerstvě zavedené novinky, mezi něž patří i interaktivní pop-up chat na webových stránkách společnosti. Z celkového hlediska tedy chválíme organizátory konference za zajímavý výběr řečníků a jsme  zvědaví na další ročník.

Za spolupráci na tomto článku děkujeme Adéle Sílešové.

Foto:

Marketing Challenge Forum

Jak citovat tento článek:

BARTONÍČKOVÁ, Tereza. Žhavá témata na Marketing Challenge Foru. Markething.cz [online]. 23. října 2013 [cit. 2013-10-22]. Dostupné z: http://www.markething.cz/zhava-temata-na-marketing-challenge-foru

Continue Reading

Studentka 2. ročníku oboru MKPR na FSV UK. Zajímá ji především fashion a art marketing, marketing luxusního zboží a vše kolem brandu. Zaměřuje se na generaci Y. Ve volných chvílích kreslí, maluje, čte a sportuje.

More in Komunikace

To Top