Marketing
Trojice českých kanceláří, ve kterých je radost pracovat
Meeting ve vydýchané šedé místnosti o rozměrech 3×3 metry? Bílá kóje, jejíž jedinou dekorací jsou post-ity s úkoly, které nestíháte udělat a jen čekáte na vynadání od šéfa. Nebudeme si nalhávat, že by prostředí nemělo vliv na pracovní pohodu a duševní zdraví. Pojďme tedy společně nahlédnout do tří oceněných kanceláří.
Znáte to. Klasická situace, když jdete na meeting a cítíte, že se bude jednat o další rutinní záležitost, kdy budete opět konverzovat o pracovních záležitostech v monotónním prostředí. S kreativním řešením ale přišla společnost SAP Services sídlící v Nových Butovicích. Přináší velmi originální zasedací místnost, ve kterém se budete s kolegy i klienty cítit jako na cestách. Ukrývá se zde i televize, kterou můžete využít pro přehrání prezentace nebo simulaci vyjížďky po železnici.
Není to ale jen o zasedačkách. Důležité je pracovní prostředí jako výraz DNA firmy a to nám krásně ukazuje společnost Notino. Co je pro ní charakteristické? Jsou to hlavně parfémy a veškerá kosmetika. Tento motiv krásně promítá i do designu své kanceláře, a tak je hlavní focus firmy již na první pohled zcela jasný.
Jak ale udělat pracovní prostředí atraktivní pro zaměstnance? Odpověď nabízí Opero. Jedná se o sdílený prostor v centru Prahy sloužící pro práci, networking i společenské akce. Tento vzdušný prostor je názornou ukázkou toho, jak udělat z práce místo, kde byste rádi trávili i svůj volný čas.
Všechny výše uvedené výtvory a architektonické kousky získali ve svých kategoriích první místo v soutěži CBRE Zasedačka roku. V České republice se tato akce, do které se od roku 2014 přihlásilo přes 500 společností, letos koná již popáté. Ceny se rozdávají v celkem deseti kategoriích mezi které patří například Zasedačka roku, Kancelář jako DNA firmy nebo Zdravá kancelář. O vítězích jednotlivých kategorií bude rozhodovat odborná porota v čele se slavnou architektou Evou Jiřičnou. Slavnostní vyhlášení pak proběhne v únoru příštího roku.
„Kanceláře už nejsou jenom prostorem pro práci, ale místem, které musí být připravené přijímat nové trendy a vycházet vstříc požadavkům nejen zaměstnanců, ale i klientů nebo návštěvníkům kanceláří,” říká Kateřina Havlová z CBRE. “Jsme hodně zvědaví, čím nás firmy překvapí letos,” dodává.
Přihlášky do letošního ročníku se uzavírají 21. října 2018, takže je na čase svoji originální kancelář zaregistrovat do jedné ze soutěžních kategorií na www.zasedackaroku.cz. Rádi bychom do toho za redakci Markething.cz šli taky, jenže naši oblíbenou kavárnu, kde píšeme většinu článků, podle pravidel registrovat bohužel nemůžeme.