Connect with us

Marketing

Téměř nahý Justin Bieber

Server Mashable.com v pátek 12. 10. zveřejnil zprávu týkající se údajného úniku intimních fotografií popkulturního idolu Justina Biebera. Naší slabinou je absolutně nekritický obdiv k bohu teenpopu, proto zůstaneme u adorace jeho osoby.

Kusé informace o krádeži fotoaparátu a laptopu Justina Biebera z backstage během jednoho z nedávných koncertů předcházely twitterovému hypu, kdy uživatel gexwy hrozil uveřejněním tajného materiálu, jež se jakýmsi způsobem dostal do jeho vlastnictví. Justin Bieber okamžitě reagoval tím, že ať už je na záhadném obrazovém materiálu cokoliv, jeho fanoušci ho určitě neopustí.

Jak gexwy slíbil, tak také učinil a v pátek uveřejnil slibovaný materiál. Jednalo se o video, které se několik prvních vteřin tváří jako kompilace osobních nahrávek Justina Biebera. Záhy ovšem divák zjistí, že sleduje nový videoklip k písni Beauty And A Beat, který nejslavnější Kanaďan nahrál s velmi růžovou a velmi vulgární Nicki Minaj.

Nepochybně nestandardní marketingový tah přinesl za první týden od publikování videa na Youtube přes 28 milionů zhlédnutí. Realizační team okolo Justina Biebera dokazuje, že kanadská popová ikona absolutně ovládá mechanismy a zákonitosti sociálních médií naší doby. Nový videoklip, kde se Justinova pánev dostává do nebezpečné blízkosti chirurgicky upravených hýždí Nicki Minaj, má možná také za úkol zbořit mýtus o diskutované zženštilosti rodáka z ontarijského Stratfordu. Není namáhavé takové narážky najít…

Zdroj: www.abasketballjones.com

Zdroj: www.abasketballjones.com

V tomto případě se zároveň jedná o nechvalně proslulý mem, jehož popis naleznete na en.wikipedia.org/wiki/2_Girls_1_Cup.

Jak citovat tento článek:

MAXA, Martin. Téměř nahý Justin Bieber. Markething [online]. 19. října 2012 [cit.2012-10-19]. ISSN 1805-4991. Dostupné z: www.markething.cz/temer-nahy-justin-bieber.

Continue Reading

Absolvoval bakalářský obor Marketingová komunikace a PR na IKSŽ FSV UK a roční studium na francouzském Sciences Po Rennes, kde se zaměřil na marketing luxusního zboží a módních značek v propojení s moderními dějinami. Magisterský titul získal taktéž na IKSŽ FSV UK v rámci oboru Mediální studia. V současnosti na své alma mater externě vyučuje, zajímá se o oblast transmediálního vyprávění.

More in Marketing

To Top